loading...
سیراجون
نادر بازدید : 56 یکشنبه 09 شهریور 1399 نظرات (0)

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی 7 روش واقعی برای کسب درآمد آنلاین پیدا کنید کدام 7 روش پرکاربرد در وب برای ایجاد درآمد منفعل است.

این که آیا شما به دنبال کسب درآمد سریع هستید یا به دنبال نتایج طولانی مدت و پایدار از دیدگاه درآمد هستید ، قطعاً روش های کسب درآمد آنلاین وجود دارد . واقعیت این است که کسب درآمد آنلاین به همان اندازه که به نظر می رسد دشوار نیست اما با این وجود نیاز به نظم و انضباطی دارد.

باید بدانید که محبوب ترین راه های کسب درآمد جدی در اینترنت 7 است. برخی از آنها نتایج فوری را برای شما فراهم می کنند و به شما در رفع نیازهای اولیه ماهانه خود از جمله اجاره ، بنزین و مواد غذایی کمک می کنند ، در حالی که دیگران پتانسیل تغییر زندگی شما را با انقلابی شدن دارند. امور مالی بلند مدت شما.

صرف نظر از روشی که برای ایجاد درآمد اینترنتی خود انتخاب می کنید ، باید یک نکته بسیار مهم را درک کنید. پول را می توان بدست آورد و هزینه کرد ، پس انداز کرد و سرقت کرد ، سرمایه گذاری کرد و هدر داد ، اما وقت آن نیست. به همین دلیل زمان بسیار ارزشمندتر از پول است . شما نمی توانید زمان را از نو مجدد کنید. پس از صرف ، برای همیشه از بین رفته است

اگر وقت ندارید ، درآمدزایی آنلاین یا آفلاین می تواند کاری غیرممکن به نظر برسد. چگونه می توانید اگر بیشتر وقت خود را به کارهای "کلاسیک" اختصاص دهید که شما را مجبور می کند تقریباً یک عمر با سرعت و هدر دادن انرژی گرانبها هدر دهید؟ اگرچه پایداری کار تمام وقت ممکن است به بیشتر افراد امکان خواب راحت شبانه را بدهد ، اما به بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی شما کمک نمی کند پتانسیل خود را برای جستجوی استراتژی های جدید درآمد کسب کنید.

حقیقت این است که کسب درآمد اینترنتی می تواند با مشکلات قابل پیشگیری همراه باشد. بازی این است که سعی کنید با در نظر گرفتن برخی اصول اساسی راهنما ، همه ابهامات را پاک کنید.

اگر در ایجاد درآمد تمام وقت آنلاین که می تواند سبک زندگی شما را بهبود بخشد جدی هستید ، باید به جای درآمد فعال ، روی درآمد غیرفعال تمرکز کنید . البته درآمد فعال به شما کمک می کند تا زنده بمانید. این ذهنیتی است که از کودکی به ما آموزش داده می شود. اما این ایده های درآمد منفعل هستند که به پیشرفت شما کمک می کنند.

با توجه به اینکه مدت زمان محدودی دارید ، درآمد منفعل باید بخش مهمی از شغل شما باشد. اگر در ایجاد درآمد بصورت آنلاین جدی هستید ، درآمد غیرفعال باید یکی از اهداف و اهداف شما باشد. زیرا؟ آیا ترجیح نمی دهید به جای اینکه برای تولید این درآمد به زمان خود اعتماد کنید ، یک بار کار را انجام دهید و چندین بار حقوق دریافت کنید؟ اکنون انرژی خود را سرمایه گذاری کنید تا فردا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید. این به معنای فداکاری در ابتدا بدون درآمد فوری و ایجاد شرایطی برای ایجاد درآمد ثابت در طول زمان است که با تجارت شما رشد می کند.

هر کسی که علاقه مند به کسب درآمد آنلاین است ، باید درآمد منفعلانه را دنبال کند ، در حالی که روی درآمد فعال نیز کار می کند. تعداد زیادی روش برای ایجاد منفعل درآمد در اینترنت وجود دارد که بسیاری از آنها با ایجاد یک وبلاگ شروع می شود که باعث ایجاد ترافیک زیادی می شود. فهمیدم که آسان تر از گفتن است ، اما ارزشش را دارد.

این بدان معنا نیست که برای کسب درآمد اینترنتی باید یک وبلاگ راه اندازی کنید. ممکن است مسیری را انتخاب کنید که این فرصت را فراهم نکند ، اما اگر به دنبال مشاغلی هستید که بتواند در اینترنت طولانی مدت باشد ، این گزینه باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد

من به پچ پچ توجه می کنم و بیایید ببینیم 7 روش برای به دست بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی آوردن آنلاین امروز با استفاده از خدماتی که در سراسر جهان نیز اندکی شناخته شده اند چیست.

خلاصه

1. اهرم اقتصاد برنامه

2. از وب سایت های موجود استفاده کنید

3. محصولات خود را بفروشید

4. به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید

5- وبلاگ را شروع کنید

6. بازاریابی از طریق ایمیل

7. دوره های آموزشی وبینار

نتیجه

1. اهرم اقتصاد برنامه

اگر می خواهید برخی از نیازهای فوری مالی را برآورده کنید ، استفاده از این برنامه ها احتمالاً گزینه مناسب شماست.

با برنامه آنلاین درآمد کسب کنید

Uber : اگر در مکانی هستید که این سرویس در آن حضور دارد و خود مجهز به آن هستید ، می توانید از Uber برای پرداخت هزینه توسط کاربرانی که در منطقه شما هستند استفاده کنید و نیاز به سوار شدن دارید. ساعت ها انعطاف پذیر هستند و شما می توانید مطابق میل خود کار کنید ، آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید ، حتی اگر در حال حاضر یک کار تمام وقت داشته باشید.

 

Swagbucks  :   با Swagbucks ، روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد. می توانید به صورت آنلاین خرید کنید ، فیلم تماشا کنید ، به نظرسنجی پاسخ دهید و در وب مرور کنید. برنامه کارت های هدیه و کارت های هدیه را به عنوان پاداش تلاش های شما به شما ارائه می دهد.

2. از وب سایت های موجود استفاده کنید

همچنین می توانید برای کسب درآمد از وب سایت های موجود استفاده کنید. اینها هم شامل درآمد فعال و هم روش درآمد منفعل است. به عنوان مثال ، شما می توانید برخی از موارد استفاده شده را بفروشید یا در ایجاد برخی از طرح های دیجیتالی که قابل فروش هستند سرمایه گذاری کنید. باز هم ، بخش قابل توجهی از وقت خود را به درآمد منفعل اختصاص دهید تا بتوانید به آرامی و بدون تلاش اضافی ، درآمد خود را به دست بیاورید.

با تی شرت به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

Craigslist : شما می توانید به راحتی وسایل مورد استفاده خود بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی را بفروشید ، اتاقی در خانه خود اجاره کنید و خدمات خود را در سراسر جهان ارائه دهید.

 

Upwork : این سایت یک بازار عالی برای فروش هر نوع خدمات حرفه ای ارائه می دهد. برای استفاده کامل از پتانسیل Upwork به حساب بازرگان ، وب سایت شخصی یا سایر موارد نیازی نیست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بتوانید خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهید. من باید به شما اطلاع دهم که شما هنوز مجبورید با بسیاری از متخصصان دیگر که دائماً هدفشان شغل آزاد است ، رقابت کنید. (دانش انگلیسی ضروری است)

کافه پرس : این وب سایت به شما امکان می دهد طرح های دیجیتالی ایجاد کنید که در پلت فرم قابل فروش باشد. شما برای هر چیزی که می فروشد کمیسیون خواهید گرفت و هرگز مجبور نیستید با تدارکات مانند چاپ ، انبار و خدمات به مشتری برخورد کنید. اگر مهارت طراحی گرافیک خوبی دارید ، این سایت می تواند به یک منبع درآمد بسیار جالب تبدیل شود.

 

Fiverr : مقر اسرائیلی در سال 2010 توسط شال وینینگر و میشا کافام آغاز شد. شما می توانید IT و خدمات دیجیتال را با هزینه ای کمتر از 5 دلار ارائه دهید اما همچنین می توانید بابت ارتقا و افزودنی ها درآمد بیشتری کسب کنید.

 

Flippa  : اگر تمایل به خرید و فروش دارید ، می توانید از Flippa و همتای رده بالاتر آن ،  Deal Flow Brokerage برای خرید و فروش وب سایت های سودآوری استفاده کنید. شما باید بدانید که در اینجا چه کاری انجام می دهید ، اما به راحتی می توانید با خرید و فروش سایت های با کیفیت در سیستم عامل درآمد قابل توجهی کسب کنید.

Etsy : اگرچه اخیراً محبوبیت Etsy کاهش یافته است ، اما هنوز هم یک منبع عالی برای فروش اقلام دستباف بصورت آنلاین است. هیچ سایت تجارت الکترونیکی پیچیده یا حساب تجاری لازم نیست. این شرکت برای هر فروش کمیسیون در نظر گرفته و هزینه لیست کوچک را برای هر کالا هزینه می کند. بسیاری هنوز از Etsy به عنوان منبع اصلی درآمد خود استفاده می کنند. بهترین قسمت این است که می توانید محصولات دیجیتالی را نیز بفروشید.

Shutterstock  و  iStockPhoto : آیا علاقه زیادی به عکاسی دارید؟ چرا عکسهای خود را در برخی از سایتهای اصلی که با این موضوع سروکار دارند فروخته نمی شود. برای استفاده از نرم افزارهای گرافیکی به دانش خاصی نیاز خواهید داشت ، اما اگر ماهر باشید ، می تواند به یک منبع عالی درآمد منفعل تبدیل شود.

Threadless  : مشابه CafePress ، Threadless مستقر در شیکاگو همچنین به شما امکان می دهد طرح های دیجیتال را به صورت تی شرت و موارد دیگر مانند قاب تلفن ، لیوان ، حوله های ساحل و غیره بفروشید.

Zazzle : یکی دیگر از منابع عالی برای فروش آنلاین استفاده از Zazzle است. این سایت تا حدودی شبیه Etsy است و تقریباً هر کسی می تواند با فروش انواع زیادی از اقلام ، به صورت آنلاین درآمد کسب کند. از هنر ، گرفته تا وسایل دست ساز و محصولات سفارشی ، تقریباً می توانید هر چیزی را بفروشید.

Spreadshirt : یک سایت بسیار پرکاربرد در ایتالیا Spreadshirt است ، به لطف این سایت مشابه CafèPress ، می توانید لباس و لوازم جانبی سفارشی ایجاد کنید تا در فروشگاه اصلی سایت مجدداً بفروشید یا اینکه یک فروشگاه خصوصی را که Spreadshirt در آن خواهید داشت به صورت رایگان ارائه دهید ، فقط محصولات خود را ارائه دهید

3. محصولات خود را بفروشید

با تجارت الکترونیکی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

اگر آماده ورود به بازی تجارت الکترونیک هستید ، می توانید یک فروشگاه آنلاین افتتاح کنید. بدیهی است ، اگر تصمیم دارید همه کارها را خودتان انجام دهید ، دیگر لازم نیست نگران باشید که وسایل خود را برای فروش در سایت قرار دهید ، بلکه باید در مورد هر نیاز تجاری 360 درجه فکر کنید. برای شروع ، به یک وب سایت حرفه ای و هاستینگ نیاز دارید. بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی برای دریافت پرداختها باید یک حساب تجاری مانند موارد ارائه شده توسط  Stripe  یا  PayPal فعال کنید. بنابراین شما نیاز به طراحی سایت ، ایجاد کانال فروش و بازاریابی ایمیل دارید. بدیهی است که یک متخصص حسابدار خوب در مقررات تجارت الکترونیکی ضروری خواهد بود.

شما به نرم افزار مدیریت ، نرم افزار تحقق سفارش ، نگرانی در مورد سهام ، خدمات به مشتری و مدیریت بازپرداخت نیاز خواهید داشت. اما این تمام نیست. به ترافیک نیز احتیاج خواهید داشت. شما باید سایت را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید ، تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید و سایر کمپین های رسانه های اجتماعی را مدیریت کنید. کار سختی است ، مخصوصاً به تنهایی.

 

با این حال باید در نظر داشته باشید که این یک تجارت جدی است که تمام وقت یا تقریباً مشغول کار شما خواهد بود. بنابراین من شما را آماده و مصمم به حداکثر می رسانم یا به شما توصیه می کنم آن را تنها بگذارید.

بیایید برخی منابع را ببینیم:

 

Shopify  : آیا می خواهید فروشگاه خود را بسازید؟ می توانید فروشگاه Shopify ایجاد کنید. همچنین می توانید  WooCommerce را به عنوان یک افزونهنصب کردهو فروشگاه تجارت الکترونیک خود را از وبلاگ خود مدیریت کنید. به یک گواهینامه SSL و روشی برای پردازش پرداخت نیاز خواهید داشت ، اما قطعاً یکی از سریعترین راهها برای گرفتن سریع و سریع یک فروشگاه اینترنتی است.

انجام شده توسط آمازون (FBA):  شما می توانید فروش خود را در بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان آغاز کنید و وقت خود را برای ساخت زیرساخت های خود و نگرانی از ترافیک تلف نکنید. شما باید وسایل خود را مستقیماً به انبارهای آمازون بفرستید و لیست های چشم نوازی ایجاد کنید ، بعلاوه هزینه های بالایی نیز برای پرداخت وجود خواهد داشت ، اما بیشتر مراحل دیگر به صورت خودکار انجام می شود و کار شما واقعاً به بسیاری از کارها می رسد.

حمل و نقل قطره: شما می توانید محصولات را با استفاده از بسیاری از تأمین کنندگان حمل و نقل قطره در ایتالیا و خارج از کشور بفروشید. با Dropshipping دیگر نگران مدیریت فیزیکی محصولات و انبار نخواهید بود. تنها کار شما تبلیغ مواردی است که در کاتالوگ و مدیریت مشتری در اختیار شما قرار می گیرد. تولیدکنندگانی مانند Bazarissimo و بسیاری دیگر از آنها مراقبت از مدیریت انبار و حمل کالای مورد نظر خود را برای شما انجام می دهند. در عوض ، کمیسیون تعیین شده با درصدی را که تصمیم می گیرید به عنوان افزایش در هر مقاله درج کنید ، دریافت خواهید کرد.

 

مشاوره یا مربیگری با قیمت بالا : شما می توانید محصولات مشاوره یا مربیگری خود را با قیمت بالا از وب سایت خود بفروشید. با این حال ، شما به یک وب سایت ، یک حساب تجاری و یک روش برای یافتن خودکار مشتری نیاز خواهید داشت. شما می توانید با استفاده از صفحات فرود واضح و جامع در پیشنهادی که ارائه می دهید ، به راحتی مبلغ قابل توجهی از هر مشتری جداگانه کسب کنید.

 

4. به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید

 

با شرکت های وابسته به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک شرکت وابسته ، تعداد زیادی منبع وجود دارد. شما نمیتوانید محصولات از پیدا  clickbank به ، Awin ، Tradedoubler و بسیاری دیگر. علاوه بر این ، بسیاری از شرکت های بزرگ برنامه های وابسته خود را دارند. تحقیق خود را انجام دهید و کمپین مناسبی را با یک محصول یا خدمات مرتبط با مخاطبان خود پیدا کنید که می توانید به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید.

در برخی موارد ، برای تأیید نیاز به یک وب سایت فعال با بازدید زیاد است.

شرکت وابسته باید محصولات شرکتهایی را تبلیغ کند که بنرها و پیوندهایی را برای قرار دادن در سایتهایشان یا شبکه های اجتماعی به طرف ذینفع ارائه دهند. برای هر فروش موفق ، شرکت وابسته کارمزد متغیری دریافت می کند. فروش به عنوان یک شرکت وابسته آسان نیست ، اما اگر راهی برای داشتن بسیاری از کاربران هدف قرار دهید ، می توانید مبالغ بسیار جالبی را بدست آورید.

5- وبلاگ را شروع کنید

اگر مصمم هستید که راهی درست برای کسب درآمد آنلاین پیدا کنید ، بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی توصیه می کنم یک وبلاگ ایجاد کنید  . وبلاگ نویسی یکی از آسانترین و پایدارترین منابع درآمد است. تا زمانی که وبلاگ شما به روش صحیح ، در جایگاه مناسب و با محتوای مناسب مخاطبان مناسب تنظیم شده باشد و پیشنهادات مکمل محتوای شما باشد ، شما می توانید با استفاده از درآمد منفعل ، هزینه های بالایی را دریافت کنید.

در حالی که ممکن است برخی تصور کنند که شروع به ایجاد یک وبلاگ یک تلاش دلهره آور است ، وقتی مراحل دقیق موردنیاز برای انجام آن را می فهمید ، خیلی راحت تر می شوید. اولین قدم انتخاب یک طاقچه سودآور و یک نام دامنه مناسب است. از این بنیاد ، شما باید شروع به ساختن پیشنهاد خود کنید. با استفاده از تکنیک های مناسب می توانید به راحتی هر چیزی را که می خواهید بفروشید.

6. بازاریابی از طریق ایمیل

اگر به بازاریابی آنلاین علاقه دارید ، یک نرم افزار مدیریت ایمیل بخرید و یک روش ضبط خودکار ایمیل ایجاد کنید که می توانید از آن برای ایجاد وفاداری استفاده کرده و متعاقباً محصولات یا خدمات خود را به مشترکان بفروشید. لیست خود را بسازید اغلب گفته می شود که می توانید ماهیانه حدود 1 یورو برای هر مشترک درآمد کسب کنید. اگر لیستی از 10 هزار مشترک داشته باشید ، به این معنی است که می توانید ماهیانه حدود 10000 یورو درآمد کسب کنید. شما باید ارزش افزوده ارائه دهید و نه اسپم ، اما این یک هدف قابل دستیابی در یک دوره کوتاه است.

روش های زیادی برای جذب افراد در لیست شما وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید کتابهای الکترونیکی ، چک لیست و برگه های تقلب ایجاد کنید. اما همچنین می توانید به روزرسانی محتوا ، مانند نسخه های PDF مقاله با منابع اضافی ، ایجاد یک سری فیلم های اطلاعاتی تقسیم شده به چهار قسمت و موارد دیگر را انجام دهید. به مخاطبان خود و آنچه می توانید به آنها ارائه دهید تا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهند ، فکر کنید ، سپس با احترام با آنها رفتار کنید و در نهایت از مزایای این کار بهره مند خواهید شد.

7. دوره های آموزشی وبینار

با وبینار به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

وبینارها احتمالاً یکی از قدرتمندترین راه های کسب درآمد آنلاین به صورت آنلاین هستند. این سیستم برای همه مناسب نیست. شما قطعاً باید در کاری متخصص باشید و گروه زیادی از کاربران را به پیشنهاد شما علاقه مند کنید. البته ، این بدان معنی است که شما نیاز به حضور آنلاین و معتبر دارید ، حتی اگر برخی بدون داشتن وب سایت موفق به انجام وبینار شوند. به عنوان مثال ، ممکن است افراد قابل توجهی در شبکه های اجتماعی داشته باشید که بتوانید هر هفته به مشترکان خود آموزش دهید. در برخی از مواقع هنوز به کالایی برای پیشنهاد و فروش نیاز خواهید داشت ، اما برای این زمان وجود دارد ، در ابتدا بهتر است که فقط بر ایجاد مخاطب خود تمرکز کنید.

بهترین پلت فرم وبینار که می توانم توصیه کنم GoToWebinar نام  دارد  .

صرف نظر از روشی که برای کسب درآمد اینترنتی انتخاب می کنید ،بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی  می فهمید که با اینترنت این امکان را دارید که با صرف وقت کم مقداری پول بدست آورید ، اما برای کسب مبالغ قابل توجه به کار و عرق زیادی احتیاج خواهید داشت. با این حال ، در یک سال ، اگر خوب کار کرده باشید ، از راهی که امروز طی کرده اید خوشحال خواهید شد. به یاد داشته باشید ، زمان بسیار ارزشمندتر از پول است. بر ایجاد جریانهای منفعل درآمد متمرکز شوید که به شما امکان می دهد وقت خود را آزاد کنید تا بتوانید پول را ترک کنید و به چیزهای مهم بپردازید.

https://risorse-dal-web.it/7-modi-realistici-per-fare-soldi-online/

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 1,531
  • بازدید کلی : 7,849