loading...
سیراجون
نادر بازدید : 1639 دوشنبه 25 بهمن 1400 نظرات (0)

کتاب دعا نويسي مؤمنان بر این باورند که دعا پیوندی به عالم ارواح است . آنها جهان زمینی و معنوی را به هم متصل می کنند. می توان گفت نماز شباهت به هوا است. اگر افکار و اعمال ما در طول آن پاک باشد، «هوا» معنوی پاک و شفاف می شود.کتاب دعا نويسي تمام زمین خاکستر خواهد شد. اگر در حال اقامه نماز بر افکار تاریک و شیطانی غلبه کرد، «هوای» روحی اطراف تیره و تار می شود. و این در حال حاضر هادی مستقیم در دنیای شرکت و معاون است.
پس روح انسان در گناه نیست و دعا هم هست.کتاب دعا نويسي این نوعی سپر گلگیر در برابر نیروهای شیطانی است. به همین دلیل است که برای هر یک از ما بسیار مهم است.برای درک آن لازم است معنی کلمه دعا را به خاطر بسپاریم. این یک توسل به خالق آسمانی ما، روش اتصال جهان زمینی و معنوی است. بنابراین قوانین خاصی در اینجا وجود ندارد که باید به شدت رعایت شود. شما فقط می توانید یک نصیحت در مورد درستی اعمال دعا کنید: آن گونه که روح انسان وفادار به خدا می خواهد، عمل کنید و صحبت کنید. فقط در این صورت است که با اخلاص کامل و توبه در اعمال آنها می توانید از دعای واقعی الهی صحبت کنید. چنین درخواستی بلافاصله توسط خداوند شنیده می شود، زیرا از دل خود بیرون می رود.
جای تعجب نیست که می گویند نماز بچه ها خالص تر و خالص تر است. روح کودک توانایی دروغ گفتن و تفکر ذهنی را ندارد. بنابراین دعای فرزندان برای اخلاص و پاکی او را می توان به فرشته تشبیه کرد.
هر مسیحی که تعجب می کند چگونه دعا کند "چگونه دعا کنیم" باید نمونه ای از دعای کودکان را در نظر بگیرد. اگر بتواند روح خود را از افکار گناه آلود و شیطانی پاک کند، توسل به خداوند روح او را در عروج و ورود به بالاترین عالم بهشتی از نیکی و نیکی یاری می دهد.دعا توسل روح انسان به خداست. دریافت دعا، پاک می شود. فرد سرشار از شادی و لطف است. او بهترین راه در دنیای عدالت و خوشبختی است. هر چه انسان بیشتر دعا بخواند، پاک کننده روح او خواهد بود. پس او به خدا بسیار نزدیکتر خواهد شد.مسیحی ارتدکس باید همیشه دعا کند و نه فقط زمانی که به چیزی نیاز دارد. نماز اساس زندگی ماست.کتاب دعا نويسي پولس رسول به دنبال دعای بی وقفه بود و پیوسته به خدا روی می آورد. در نماز ملاقات و گفتگو با خداست. این معنای اصلی دعاست.نمونه دعا - دعای پدر ما - مسیح به شاگردان خود داد، بنابراین این دعا را دعای خدا نیز می نامند و مهمترین دعای مسیحیان به شمار می رود.
همه چیز در آن فهرست شده است، آنچه یک مسیحی باید از خدا بخواهد و چه چیزی باید باشد:
درست زندگی کن
برای قداست جنگیدن
اراده خدا را دریافت و انجام دهید، بدون شک او به عنوان یک پدر مراقب مردم است و همیشه آنچه را که برای زندگی زمینی نیاز دارند به آنها می دهد.
بتواند متخلفان را ببخشد و از وسوسه و بدی خودداری کند.
منابع اصلی متن برای جمع آوری دعاها در ارتدکس
برخی از دعاها در کتاب مقدس (یعنی در کتاب مقدس ) ذکر شده است - انجیل ("پدر ما"، دعای Mytar) و عهد عتیق (زبور پادشاه داوود). بعلاوه، گاهی برای صلاح خدا، هدایای مقدّس جمع آوری دعا را می دهد. بسیاری از دعاهای معروف هنوز در دوران باستان توسط قدیس جمع آوری شده و توسط کلیسا به رسمیت شناخته شده است.
دعای ارتدکس اکثر روس ها به زبان اسلاوی کلیسا نوشته شده است. با این حال، از قرن نوزدهم شروع به ظهور دعا و به زبان روسی شد (آکاتیست "خدا را برای همه چیز شکر می کنم"، دعای بزرگان نوری). با آمدن قدیسان جدید، دعاهای جدید ظهور می کند.
منشأ دعا
وقتی اولین انسان های آدم و حوا در بهشت ​​زندگی می کردند، رو در رو صحبت می کردند و نیازی به دعا به شکلی که ما می دانستیم نداشتند. اما گناه کردند و از بهشت ​​رانده شدند. پسران آنها، قابیل و هابیل، ابتدا قربانی انجام دادند: چوپان هابیل حیواناتی را از گله های خود آورد، کشاورز قابیل - بخشی از محصول. پس عبادت بود.
پس از آن، یهودیان شروع به تعدیل کردند،کتاب دعا نويسي همانطور که باید عبادت می کردند، چه کلماتی بیان می شود، چه اعمالی که کشیش انجام می دهد که آنها دعا می کنند، زیرا لازم است وقتی روی زانو است یا دستانش را می چرخاند، بایستد. همه این عناصر عبادت مسیحی را به ارث برده اند: این به معنای خدمت جمعی به خدا از طریق دعا و شرکت در مراسم مقدس کلیسا است.
در همان زمان، علاوه بر دعای عمومی، دعای شخصی قبل از مسیح نیز وجود داشت. مؤمنان برای کمک یا آمرزش گناهان و اغلب با شکرگزاری به خداوند متوسل شدند. مردم با کلمات خود با خدا دعا می کردند یا مزامیر داوود را می خواندند.
پاسخ به سوالات
چرا و چرا خدا را صدا می کنیم؟
حتی مردم، به دور از زندگی معنوی و آموختن اینکه همه به خود متکی باشند، گاهی اوقات نیاز مبرمی به تماس با فردی قوی‌تر از خود احساس می‌کنند. بیشتر اوقات در دردسر زمانی اتفاق می افتد که فرد محدودیت های قدرت و مسئولیت خود را درک می کند و فکر می کند که توان پرداخت آن را ندارد. سپس با درخواست کمک، محافظت و صفحه کلید به خدا مراجعه می کند.
این درست مسیحی به معنای دعا نیست، اما حتی چنین دعایی را خدا محکوم نمی کند. مسیح تمام افرادی را که در غم و اندوه و کار غیرممکن متحمل شده بودند دعوت کرد و قول داد که به آنها آرامش دهد. او به شاگردان دستور داد که هر آنچه را که نیاز دارند از پدر آسمانی بخواهند. مسیح به دنبال پایداری در دعا بود و وعده داد که خدای پدر در دعا همه چیز لازم را فراهم خواهد کرد.
او در انجیل گفت: «بخواهید تا به شما داده شود، بجویید تا خواهید یافت، بکوبید تا به شما داده شود».
تعریف دعای مسیحی دعا در ارتدکس چیست؟
دعا در مسیحیت،کتاب دعا نويسي توسل کشیش یا یک مؤمن ساده به خداوند است که بیشتر رشته مقدس است. ، فرشتگان یا مقدسین.
یک مؤمن ممکن است به قول خودش یا با یک دعای قانونی، یعنی دعایی که از دیرباز مورد استفاده قرار می‌گرفته و سنت کلیسا تقدیس کرده است، بخواند. دعا می تواند شامل درخواست هایی از خداوند برای بخشش یا ستایش عظمت او باشد. مسیحیان خدا را پدر می دانند و به همین دلیل او را پدر بومی خطاب می کنند.
دعا این یعنی چی؟
چه کلمات مسیحی برای دعا ارزش دارند؟ در کتاب مقدس تعریف او کاملاً آشکار است: "مکالمه روح با خدا، به عنوان پدر و خالق، ارتباط با او." بر اساس این تعریف می توان گفت که دعا یک ایده، یک توسل، یک عمل مربوط به خداوند است.
بنابراین، هر کاری که مسیحیان ارتدکس انجام دهند ، با دعا انجام می دهند. بنابراین او آن را قبل از عشق ما ایجاد می کند. برای اینکه روح پس از پایان زندگی زمینی در جنگل تاریکی اهریمنی قرار نگیرد، لازم است همه اعمال زمینی را برای خیر زندگی روی زمین، با عشق به پروردگارمان و برای همه زندگان ایجاد کنیم. در این صورت می توانید به فیض معنوی امیدوار باشید.
چگونه دعا کنیم
بسیاری از مسیحیان، به ویژه کسانی که اخیراً نزد خدا آمده اند، نگران صحت دعا هستند. اغلب ممکن است چنین وضعیتی مشاهده شود که در آن ارتدکس ها با دعا احساس محدودیت می کنند زیرا نمی دانند چگونه با خدا تماس بگیرند.

نادر بازدید : 60 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

دمه ای بر نظریه جریان ترافیک شبکه: اصول ، مفاهیم ، مدلها و روشها مقدمه ای جامع برای نظریه های مدرن برای مدل سازی ، تجزیه و تحلیل ریاضی و شبیه سازی ترافیک در شبکه های جاده ای ارائه می دهد. این کتاب با تبیین نظریه جریان ترافیک در محیط شبکه و درک بهتر از نحوه رفتار جریانات ترافیک شبکه ، ایجاد و از بین رفتن ازدحام و چگونگی تدوین استراتژی هایی برای کاهش ازدحام ترافیک شبکه ، به تبیین نظریه جریان ترافیک می پردازد. این کتاب همچنین نشان می دهد که چگونه نظریه جریان ترافیک شبکه برای درک برآورد ، کنترل ، مدیریت و برنامه ریزی ترافیک کلیدی است.
به نظر کاربران این یک منبع عالی برای نظریه و برنامه های کاربردی در طیف وسیعی از موضوعات ، از جمله شبکه های جاده ای و کاهش ازدحام ترافیک است.تئوریهای مربوط به جریان ترافیک شبکه را از نظر تئوری و عملی مرتبط می کندمقدمه ای بر neuropharmacology عملکرد داروها را در ارتباط با سیستم عصبی نشان می دهد. این مقاله درباره اهداف استفاده از داروها (به عنوان مثال پیشگیری از بارداری و عوامل ضد شورش) بحث می کند. این تفاوت بین فیزیولوژی و داروسازی را مورد بررسی قرار می دهد. برخی از موضوعات مورد بحث در کتاب عوامل م responsثر بر پاسخ به داروها هستند. خواص داروها ؛ سینتیک فعل و انفعالات گیرنده دارو. رابطه دوز و پاسخ ؛ اصول انتقال سیناپسی ؛ معیارهای فرستنده های سیناپسی ؛ سیستم حرکتی سوماتیک ؛ داروهای م transmissionثر بر انتقال عصبی عضلانی ؛ و داروهایی که بعد از سیناپسی عمل می کنند. سموم و سمومی که بر انتقال عصبی عضلانی تأثیر می گذارند پوشانده شده اند. زیرمجموعه های سیستم عصبی خودمختار مورد بحث قرار می گیرد. این متن محرک های گانگلیون خودکار را شرح می دهد. مطالعه داروهای تقلید کننده از تحریک پاراسمپاتیک ارائه شده است. یک فصل به داروها با اقدامات آنتاگونیست بر روی گیرنده های آدرنال اختصاص داده شده است. بخش دیگر بر استفاده بالینی از داروهای بی حسی موضعی و انتقال دهنده های عصبی در سیستم عصبی مرکزی تمرکز دارد. این کتاب می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار دندانپزشکان ، پزشکان ، داروسازان ، متخصصان مغز و اعصاب ، دانشجویان و محققان قرار دهد.مقدمه ای بر سینتیک نوترونی راکتورهای قدرت هسته ای خواننده را با سینتیک نوترونی راکتورهای قدرت هسته ای آشنا می کند. موضوعات مورد بحث شامل فیزیک نوترون سینتیک راکتور ، اثرات بازخورد ، راکتورهای تعدیل شده در آب ، راکتورهای سریع و روشهای کنترل گیاهان است. گذرای راکتورهای زیر خطاها نیز همراه با استفاده از رایانه در مطالعه سینتیک راکتور قدرت مورد بحث قرار می گیرد. این کتاب شامل هشت فصل است و با مروری بر ویژگیهای فیزیک راکتور یک راکتور قدرت هسته ای و تأثیر آنها بر طراحی و عملکرد سیستم آغاز می شود. استفاده از یک مدل ریاضی از سیستم برای مطالعه سینتیک و کنترل راکتور توضیح داده شده است. فصل های زیر جنبه های نوترونیک سینتیک راکتور را بررسی می کند. تعامل بین رویدادهای نوترونیکی و رفتار سایر مقادیر فیزیکی راکتور ؛ تأثیر بازخورد بر سینتیک نوترون. و سینتیک نوترونی راکتورهای تعدیل آب و راکتورهای سریع. طرح های مختلف کنترل راکتورهای قدرت هسته ای نیز در نظر گرفته شده است. فصل آخر به استفاده از رایانه برای حل معادلات مدلهای جنبشی راکتورهای هسته ای می پردازد. این تک نگاره منبع مفیدی برای دانشمندان هسته ای ، فیزیکدانان و مهندسان خواهد بود. فصل آخر به استفاده از رایانه برای حل معادلات مدلهای جنبشی راکتورهای هسته ای می پردازد. این تک نگاره منبع مفیدی برای دانشمندان هسته ای ، فیزیکدانان و مهندسان خواهد بود. فصل آخر به استفاده از رایانه برای حل معادلات مدلهای جنبشی راکتورهای هسته ای می پردازد. این تک نگاره منبع مفیدی برای دانشمندان هسته ای ، فیزیکدانان و مهندسان خواهد بود.
ارائه سیستماتیک مدلهای سنتی و اخیراً توسعه یافته ، از جمله انتقال سلول ، انتقال پیوند ، صف پیوند ، صف نقطه ، مدلهای ماکروسکوپی و میکروسکوپی ، مدلهای اتصال و حالتهای ثابت شبکه
تئوری جریان ترافیک شبکه مدرن را در کاربردهای دنیای واقعی در مدل سازی ، تجزیه و تحلیل ، برآورد ، کنترل ، مدیریت و برنامه ریزی به کار می گیرد

نادر بازدید : 65 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

در مقدمه ای بر وام های رهنی و اوراق بهادار با وام مسکن ،نویسنده ریچارد گرین شیوه های فعلی در بازار سرمایه املاک و مستغلات را با نظریه مالی ترکیب می کند تا خوانندگان بتوانند تصمیمات تجاری هوشمندانه ای بگیرند. پس از یک فصل اقتصاد رفتاری در مورد ماهیت تصمیمات املاک و مستغلات ، او محصولات رهن ، فرآیندها ، مشتقات و شیوه های بین المللی را بررسی می کند. کتاب او با تمرکز بر بدهی ها ، دیدگاه متفاوتی از بازار وام مسکن نسبت به آنچه که معمولاً در دسترس است ارائه می دهد ، و مقدمه وی بر ابزارها و مفاهیم با درآمد ثابت اطمینان می دهد که خوانندگان مطالب غنی که او پوشش می دهد را درک می کنند. این کتاب از جمله املاک تجاری و مسکونی توضیح می دهد که چگونه بازارها کار می کنند ، چرا در سال 2008 سقوط کردند و کشورها برای محافظت از خود در برابر حباب های آینده چه می کنند. تخصص گرین هم مبانی تحلیل وام مسکن و هم الگوهای بین المللی محصولات ، مدل ها را روشن می کند.برای خریداران املاک نوشته شده است ، نه وام دهندگان وام مسکن بر بهینه سازی الهام گرفته از طبیعت ، بسیاری از روش های ریاضی ابتکاری را برای بهینه سازی غیر خطی گرد هم آورده است که ریشه آنها در نحوه رفتار گونه های مختلف به منظور بهینه سازی شانس بقا است. این کتاب هر روش را توصیف می کند ، نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی می کند و در صورت لزوم ، کد MATLAB را ارائه می دهد تا بینش عملی از ساختار دقیق این روش ها و نحوه عملکرد آنها را ارائه دهد.
از مفاهیم طبیعت و زیست شناسی برای توسعه الگوریتم های جدید برای بهینه سازی غیر خطی استفاده می کند
برنامه های کاربردی MATLAB® را برای الگوریتم های اصلی توصیف شده ارائه می دهد و آنها را در طیف وسیعی از مشکلات به کار می گیرد
مطالعات مقایسه ای مفید الگوریتم ها را ارائه می دهد و نقاط قوت و ضعف آنها را برجسته می کند
در مورد وضعیت فعلی میدان بحث می کند و زمینه های احتمالی توسعه آینده را نشان می دهد
الگوریتم های الهام گرفته از طبیعت از فرایندهایی که در دنیای طبیعی یافت می شود الگوبرداری کرده و علاقه بهینه سازی را برانگیخته است. لیندفیلد/پنی پوشش مختصر همه الگوریتم های اصلی ، از جمله الگوریتم های ژنتیک ، الگوریتم های مصنوعی مستعمره زنبور عسل ، بهینه سازی کلنی مورچه ها و الگوریتم جستجوی فاخته ، و سایر موارد را ارائه می دهد. این کتاب مرجع سریع مهندسین ، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در زمینه بهینه سازی فعالیت می کنند ، ارائه می دهد.
نظریه تعادل با شیوه های پیچیده فزاینده وام مسکن تجاری و مسکونی
تأکید بر شیوه های بین المللی ، تغییرات ناشی از بحران مالی 2008-11 و جنبه های رفتاری تصمیم گیری وام مسکن

نادر بازدید : 65 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر زیست شناسی مولکولی بر اصول فیزیک و شیمی پلیمرها و کاربرد آنها در پدیده های بنیادی در علوم زیستی تمرکز دارد. این مقاله ساختار ، سنتز و عملکرد اسیدهای نوکلئیک و پروتئین ها و همچنین تکنیک های فیزیکوشیمیایی لازم برای تعیین ساختار ماکرومولکولی ، سینتیک و مکانیسم عملکرد آنزیم ها ، ژنتیک باکتری ها و ویروس های آنها و کد ژنتیکی را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین اهمیت تجزیه و تحلیل کمی دقیق در بیوشیمی و بیوفیزیک ، معماری و عملکرد ماکرومولکول های بیولوژیکی و مکانیسم های منحصر به فرد تنظیم کننده فعالیت بیولوژیکی سلول را در نظر می گیرد. این کتاب که در پنج فصل تنظیم شده است ، با مروری بر پروتئین ها و فعالیت عملکردی آنها آغاز می شود ، از انقباض و کاتالیز آنزیمی تا فعالیت ایمونولوژیکی ، تشکیل غشاهای نفوذپذیر انتخابی و اتصال و انتقال برگشت پذیر. این توضیح می دهد که چگونه چنین عملکردهایی با فعل و انفعالات مولکولی مرتبط هستند و بنابراین در حیطه زیست شناسی مولکولی قرار می گیرند. سپس کتاب با ساختار شیمیایی پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک ، تکنیک های فیزیکوشیمیایی در اندازه گیری اندازه و شکل مولکولی ، مکانیسم واکنش های آنزیمی ، عملکردهای DNA و RNA و مکانیسم انتقال فاز در پلی نوکلئوتیدها بحث می کند. این کتاب هم برای زیست شناسان و هم برای غیر زیست شناسانی که مایل به آشنایی با پیشرفت های زیست شناسی مولکولی ، ژنتیک مولکولی و بیوفیزیک مولکولی در دهه های 1950 و 1960 هستند در نظر گرفته شده است. و اتصال و حمل برگشت پذیر. این توضیح می دهد که چگونه چنین عملکردهایی با فعل و انفعالات مولکولی مرتبط هستند و بنابراین در حیطه زیست شناسی مولکولی قرار می گیرند. سپس کتاب با ساختار شیمیایی پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک ، تکنیک های فیزیکوشیمیایی در اندازه گیری اندازه و شکل مولکولی ، مکانیسم واکنش های آنزیمی ، عملکردهای DNA و RNA و مکانیسم انتقال فاز در پلی نوکلئوتیدها بحث می کند. این کتاب هم برای زیست شناسان و هم برای غیر زیست شناسانی که مایل به آشنایی با پیشرفت های زیست شناسی مولکولی ، ژنتیک مولکولی و بیوفیزیک مولکولی در دهه های 1950 و 1960 هستند در نظر گرفته شده است. و اتصال و حمل برگشت پذیر. این توضیح می دهد که چگونه چنین عملکردهایی با فعل و انفعالات مولکولی مرتبط هستند و بنابراین در حیطه زیست شناسی مولکولی قرار می گیرند. سپس کتاب با ساختار شیمیایی پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک ، تکنیک های فیزیکوشیمیایی در اندازه گیری اندازه و شکل مولکولی ، مکانیسم واکنش های آنزیمی ، عملکردهای DNA و RNA و مکانیسم انتقال فاز در پلی نوکلئوتیدها بحث می کند. این کتاب هم برای زیست شناسان و هم برای غیر زیست شناسانی که مایل به آشنایی با پیشرفت های زیست شناسی مولکولی ، ژنتیک مولکولی و بیوفیزیک مولکولی در دهه های 1950 و 1960 هستند در نظر گرفته شده است. سپس کتاب با ساختار شیمیایی پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک ، تکنیک های فیزیکوشیمیایی در اندازه گیری اندازه و شکل مولکولی ، مکانیسم واکنش های آنزیمی ، عملکردهای DNA و RNA و مکانیسم انتقال فاز در پلی نوکلئوتیدها بحث می کند. این کتاب هم برای زیست شناسان و هم برای غیر زیست شناسانی که مایل به آشنایی با پیشرفت های زیست شناسی مولکولی ، ژنتیک مولکولی و بیوفیزیک مولکولی در دهه های 1950 و 1960 هستند در نظر گرفته شده است. سپس کتاب با ساختار شیمیایی پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک ، تکنیک های فیزیکوشیمیایی در اندازه گیری اندازه و شکل مولکولی ، مکانیسم واکنش های آنزیمی ، عملکردهای DNA و RNA و مکانیسم انتقال فاز در پلی نوکلئوتیدها بحث می کند. این کتاب هم برای زیست شناسان و هم برای غیر زیست شناسانی که مایل به آشنایی با پیشرفت های زیست شناسی مولکولی ، ژنتیک مولکولی و بیوفیزیک مولکولی در دهه های 1950 و 1960 هستند در نظر گرفته شده است.مقدمه ای بر انتقال انرژی مولکولی قصد دارد مقدمه ای اولیه در زمینه انتقال و آرامش انرژی مولکولی ارائه دهد. این کتاب اساس انتقال انرژی مولکولی مانند مکانیک کوانتومی را پوشش می دهد. وضعیت ارتعاشی مولکولها ؛ و انتقال انرژی ارتعاشی و روشهای تجربی برای مطالعه آن پوشش همچنین شامل انواع مختلف انتقال انرژی در گازها است. آرامش ارتعاشی در مراحل متراکم ؛ حالات الکترونیکی و تعاملات ؛ انرژی الکترونیکی در نتیجه تعامل بین مولکولی ؛ انتقال الکترونیکی بدون تابش ؛ و انتقال انرژی چرخشی این متن برای دانشجویان ، فارغ التحصیلان و محققان در زمینه های فیزیک و شیمی توصیه می شود ، به ویژه کسانی که مایلند اطلاعات بیشتری در مورد انتقال انرژی مولکولی بدانند.

نادر بازدید : 104 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

این کتاب مدل سازی یکپارچه برای دانشجویان مهندسی پزشکی ، یک متن کامل درس در مورد مبانی ، نظریه و عمل مدل سازی و شبیه سازی در فیزیولوژی و پزشکی ارائه می دهد. این برنامه به نیازهای مهندسی پزشکی و دانشجویان بالینی اختصاص داده شده است ، که توسط برنامه ها و نمونه های کاربردی BME پشتیبانی می شود.توسعه یافته برای مهندسی پزشکی و دوره های مرتبط: با دانش آموزان BME در سطح و به زبان متناسب با نیازهای آنها ، با رویکرد بین رشته ای بالینی/مهندسی ، مبنای کمی ، و بسیاری از مثالهای کاربردی برای افزایش یادگیری صحبت می کند.
ارائه رویکرد کمی برای مدل سازی و همچنین شبیه سازی را پوشش می دهد: متن پایه مناسب برای مطالعات در مورد BME و پزشکی
مطالعات موردی گسترده و کاربردهای مهندسی از BME ، به علاوه تمرینات پایان فصلمقدمه ای بر ریاضیات مدرن بر عملیات ، اصول و روش های مرتبط با ریاضیات مدرن متمرکز است. این مونوگراف ابتدا به جبر مجموعه ها ، اعداد طبیعی و توابع می پردازد. بحثها بر گروههای دگرگونی ، ترکیب توابع ، رویکرد بدیهی به اعداد طبیعی ، تقاطع مجموعه ها ، بدیهیات جبر مجموعه ها ، زمینه مجموعه ها ، توابع پیش گفته یک متغیر و تفاوت مجموعه ها متمرکز است. سپس متن نگاهی به اتحادیه های عمومی و تقاطع مجموعه ها ، محصولات دکارتی مجموعه ها و روابط معادل می اندازد. این کتاب درباره قدرت مجموعه ها ، مجموعه های مرتب شده و مجموعه های مرتب خطی می اندیشد. موضوعات شامل ایزومورفیسم مجموعه های مرتب خطی ، ترتیب خطی متراکم ، عناصر حداکثر و حداقل ، روابط شبه ترتیب ، نابرابری اعداد اصلی ، مجموعه ای از قدرت پیوستار و قضیه کانتور. سپس نسخه خطی مفاهیم ابتدایی جبرهای انتزاعی ، حساب کارکردی و کاربردهای آن در اثبات ریاضی ، و حساب گزاره ای و کاربردهای آن در اثبات ریاضی را بررسی می کند. این نشریه مرجع ارزشمندی برای ریاضیدانان و محققانی است که به ریاضیات مدرن علاقه مند هستند.
مقدمه ای بر کنترل ربات موبایل یک مطالعه کامل و مختصر در مورد مدل سازی ، کنترل و روش های ناوبری برای روبات ها و دستکاری کننده های متحرک غیر هولونومیک و همه جهته چرخ دار ارائه می دهد. این کتاب با مطالعه درایوهای ربات های متحرک و مدلهای سینماتیکی و پویا مربوطه آغاز می شود و در مورد سنسورهای مورد استفاده در رباتیک متحرک بحث می کند. سپس انواع مختلف کنترلرهای مبتنی بر مدل ، بدون مدل و مبتنی بر بینایی را با اثبات یکپارچه عملکرد پایدارسازی و ردیابی آنها بررسی می کند ، همچنین مشکلات مسیر ، حرکت و برنامه ریزی وظایف ، همراه با موضوعات محلی سازی و نقشه برداری را مورد بررسی قرار می دهد. این کتاب مجموعه ای از نتایج تجربی ، مروری مفهومی بر معماری های سیستمیک و نرم افزاری کنترل ربات های متحرک ، و گشتی در مورد استفاده از روبات های متحرک چرخ دار و دستکاری کننده ها در صنعت و جامعه را ارائه می دهد.به طور واضح و معتبر مفاهیم ربات تلفن همراه را ارائه می دهد
به طور کامل در سراسر با اشکال و مثال نشان داده شده است
مفاهیم کلیدی با تعداد زیادی مثال تجربی و شبیه سازی نشان داده شده است
نیازی به دانش قبلی در مورد موضوع نیست ؛ هر فصل با مقدمه و پیش زمینه شروع می شود
مقدمه ای بر کنترل ربات موبایل یک مرجع ضروری است و همچنین یک کتاب درسی است که به عنوان مکمل بسیاری از دوره های رباتیک دانشگاهی مناسب است. این برای همه قابل دسترسی است و می تواند به عنوان مرجعی برای متخصصان و محققان در زمینه روباتیک تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد.

نادر بازدید : 69 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مجموعه تک نگاری های تکنوگرافی آزمایشگاه ، جلد 3: مقدمه ای بر تکنیک های آزمایشگاهی متالورژی ، روش ها و تکنیک های بهبود یافته در متالورژی را در ارتباط با جنبه های عملی کار آزمایشگاهی ، با آزمایش ، تمرین و تجربه پوشش می دهد. این کتاب در مورد متالوگرافی ، درجه حرارت بالا ، عملیات حرارتی و آزمایش مواد بحث می کند. این متن همچنین تکنیک های خلاء ، متالورژی پودر و اتصال فلزات را توضیح می دهد. متالورژیست های فیزیکی و دانشجویانی که دوره های مرتبط را گذرانده اند ، این کتاب را ارزشمند می دانند.مقدمه ای بر ریزپردازنده ها ، مهندس حرفه ای را با ریزپردازنده ها آشنا می کند و موضوعات مختلفی را از اجزای پردازش اطلاعات گرفته تا ساختارهای سخت افزاری و حالت های آدرس دهی ، همراه با نرم افزار پشتیبانی و برنامه نویسی ساختاریا پوشش می دهد. اصول کلی با نمونه هایی از ریزپردازنده های تجاری نشان داده شده است. این کتاب که از 10 فصل تشکیل شده است ، با مرور اجمالی سیستم های پردازش اطلاعات دیجیتالی و اجزای آنها ، از جمله مدارهای منطقی و مدارهای دیجیتالی ادغام در مقیاس بزرگ (LSI) آغاز می شود. سپس یک ساختار ریزپردازنده اساسی توضیح داده می شود و مطالعات موردی که دامنه احتمالی برنامه های کاربردی برای ریزپردازنده را مشخص می کند ، از پروژه های دانشجویی و تداخل سنجی تا شبیه سازی چراغ راهنمایی ارائه می شود. فصلهای بعدی بر روی حالتهای آدرس دهی که در مجموعه دستورالعمل ریزپردازنده ارائه شده است تمرکز می کنند. سوئیچ پردازنده-حافظه ؛ و نرم افزار لازم برای حمایت از توسعه پیاده سازی های ریزپردازنده. این کتاب قبل از نتیجه گیری با چند مثال و راه حل های آنها ، سیستم های توسعه را نیز در نظر می گیرد. این تک نگاری در درجه اول برای مهندسین و دانشجویان مهندسی تمرین شده است.معدن شناسی و سنگ شناسی ، ملزومات هر دو رشته را از طریق رویکردی که برای متخصصان صنعت ، محققان دانشگاهی و دانشجویان قابل دسترسی است ، ارائه می دهد.
تألیف دو نفر از متخصصان جهان در زمینه کانی شناسی و سنگ شناسی ، که بیش از 70 سال تجربه در زمینه تحقیق و آموزش دارند
محدوده کامل مفاهیم اصلی کانی شناسی و سنگ شناسی ، از جمله ساختار بلوری ، تشکیل و گروه بندی مواد معدنی و خاک ، تعریف ، منشا ، ساختار و طبقه بندی سنگهای آذرین ، رسوبی و دگرگونی
دارای بیش از 150 تصویر ، تصویر ، و عکس های رنگی برای کشف اصول اساسی کانی شناسی و سنگ شناسی
یک رویکرد جامع برای هر دو موضوع ارائه می دهد ، با تشکیل ساختارهای زمین شناسی به دنبال میزبانی از ذخایر معدنی و پایان دادن به اکتشاف و استخراج محصولات سودآور و قابل استفاده برای بهبود سلامت اقتصادهای جهانی
کانی شناسی و سنگ شناسی به عنوان ستون فقرات علوم زمین ایستاده اند. دانش دقیق از مواد معدنی و سنگها و روند تشکیل و ارتباط برای تمرین حرفه ای و دانشجویان پیشرفته ضروری است. این کتاب به عنوان راهنمای گام به گام در دسترس برای کشف ، حفظ و پیاده سازی مفاهیم اصلی اکتشاف ، استخراج و استخراج مواد معدنی و هیدروکربوری طراحی شده است. هر مبحث به طور کامل توسط مثالهای کار ، نمودارها و تصاویر رنگی پشتیبانی می شود. گنجاندن ذخایر نفت ، گاز ، ذخایر فلزی و جنبه های اقتصادی ، ارزش کتاب را به عنوان یک مرجع عملی برای کانی شناسی و سنگ شناسی افزایش می دهد.
این کتاب که توسط دو تن از متخصصان برجسته جهان تألیف شده است ، برای هر جوان حرفه ای ، محقق یا دانشجویی که به دنبال راهنمای کامل و جامع در زمینه کانی شناسی و سنگ شناسی در یک منبع واحد است ، ضروری است.

نادر بازدید : 63 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

وسایل الکترونیکی پزشکی یا به ویژه ابزارهای مورد استفاده در اندازه گیری فیزیولوژیکی ، طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. توسعه فناوری الکترونیک ، کاربردهای جدید و پیشرفته ای را ارائه کرده است ، به ویژه در زمینه های ضبط و تجزیه و تحلیل و تصویربرداری داده ها. این تغییرات با قوانین سختگیرانه تری در زمینه ایمنی و مسئولیت همراه شده است. این کتاب برای برآوردن نیازهای دانشجویان در تعداد روزافزون دوره ها ، کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی شده است. این یک مقدمه مختصر و در دسترس است که یک نمای کلی را در بر می گیرد که شامل رشته های مختلف مشارکت کننده است.چاپ دوم مقدمه ای بر فناوری آزمایشگاه های پزشکی ، اطلاعات مربوط به فناوری آزمایشگاه پزشکی را ارائه می دهد. این کتاب به اهمیت فناوری آزمایشگاهی در عملکرد بیمارستان می پردازد. این نسخه که در هفت بخش شامل 33 فصل تنظیم شده است ، با مرور اجمالی نقش تکنسین پزشکی در تشخیص بیماری با استفاده از روشهای آزمایشگاهی مورد قبول آغاز می شود. این متن سپس انواع کلی ظروف شیشه ای را که به طور گسترده در آزمایشگاه های پزشکی استفاده می شود توضیح می دهد. فصل های دیگر روشهای اصلی برآورد میزان قند مایعات بدن ، روشهای مدفوع و آنالیز معده و بررسی میکروسکوپی و شیمیایی ادرار را در نظر می گیرند. این کتاب همچنین به بررسی میکروسکوپی باکتری ها می پردازد که مستلزم ایجاد اسمیر و آماده سازی قطره های آویزان بر روی اسلاید های میکروسکوپ است. فصل پایانی به برخی جنبه های فیزیولوژی ابتدایی می پردازد. این کتاب منبع ارزشمندی برای دانش آموزان و تکنسین های خردسال و همچنین برای متخصصان فن آوری و دانشجویان پزشکی است.بر شیشه های فلزی و فلزات بی شکل زمینه ای را در زمینه فیزیک مواد ارائه می دهد و تکنیک های تجربی مربوطه را شرح می دهد. این کتاب زمینه های لازم در فیزیک ، ترمودینامیک و مکانیک جامدات را ارائه می دهد ، قبل از حرکت برای پوشش کشش ، انعطاف پذیری ، شکست و رفتار آنلاستیک شیشه های فلزی ، ارتباط این خواص با ترکیب شیمیایی ، آرایش اتمی ، ریزساختار و روش های آماده سازی. علاوه بر این ، ساختار و ویژگی های خاص شیشه های فلزی را با فلزات و آلیاژهای پلی کریستالی مقایسه کرده و خواص و ویژگی های شیشه های فلزی را شرح می دهد. ویژگی ها و رفتار کلی شیشه های فلزی نیز مورد تجزیه و تحلیل و خلاصه قرار می گیرد.
علم مواد اساسی مورد نیاز برای درک فلزات بی شکل ، شیشه های فلزی و آلیاژها را ارائه می دهد
جزئیات تکنیک های تولید شیشه های فلزی
ویژگی های مکانیکی شیشه های فلزی را ارائه می دهد
مفاهیم را با جداول و نمودارهای دقیق نشان می دهد
شامل مجموعه ای از روش های تجربی برای استفاده با فلزات بی شکل و شیشه های فلزی است
این کتاب مشتق کامل از نظریه و معادلات است و مجموعه ای از روش های تجربی مورد استفاده در علم مواد برای توصیف و مطالعه شیشه های فلزی و جامدات بی شکل را ارائه می دهد. این عنوان یک منبع جامع برای همه محققانی است که به علم مواد شیشه های فلزی و مواد بی شکل علاقه دارند.

نادر بازدید : 63 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر مکانیک منظومه شمسی خواننده را با مکانیک منظومه شمسی آشنا می کند و موضوعات مختلف از دوره های سیارات تا مسطح شدن آنها و تأثیرات آن بر مدار ماهواره ها را پوشش می دهد. سه قانون حرکت سیاره ای کپلر نیز به همراه قانون جاذبه مورد بحث قرار می گیرد. مشکل دو بدن ؛ و اختلال در حرکت ماه و سیارات. این کتاب شامل چهار فصل است و با تجزیه و تحلیل سینماتیک یک سیاره واحد ، با تمرکز بر کار یوهانس کپلر ، به ویژه تعیین مدارهای زمین و مریخ و تدوین سه قانون حرکت سیاره ای او ، آغاز می شود. فصل های زیر به بررسی سیستم های معادلات دیفرانسیل معمولی می پردازد. تعیین مدارها با استفاده از روش لاپلاس و روش گاوس. معادلات حرکت و انتگرال آنها ؛ معادلات آشفتگی مکانیک آسمانی ؛ و راه حل لاگرانژ برای مشکل سه بدن. علائم زمین و ماه نیز در نظر گرفته شده است. این تک نگاره برای منجمان و دانشجویان نجوم در نظر گرفته شده است.مقدمه ای بر مکانیسم های عملکرد هورمون ها مکانیسم های عملکرد هورمون ها را در سطح سلولی و ژنتیکی مورد توجه قرار می دهد. این کتاب شامل نه فصل است که برخی از جنبه های اساسی ساختار و عملکرد سلول را پوشش می دهد. فصل ابتدایی مقدمه ای مختصر درباره ماهیت شیمیایی و منابع هورمون های محلی و عمومی و همچنین سازماندهی و کنترل چند سلولی سلول ها ارائه می دهد. فصل های بعدی به مکانیسم های عملکرد برخی هورمون ها در غشای سلولی از جمله استیل کولین ، انسولین و آدرنالین اختصاص داده شده است. فصل های دیگر مربوط به هورمون هایی است که در سطح ژنتیکی عمل می کنند ، مانند کورتیزون ، استروئیدهای جنسی و ecdysone. فصل پایانی در مورد عملکرد هورمون های رشد بر ترجمه ریبوزومی mRNA بحث می کند. این کتاب برای متخصصان غدد درون ریز ، زیست شناسان سلولی و متخصصان ژنتیک ارزشمند است.مقدمه ای بر مکانیسم های فارماکولوژی و درمان با هدف ارائه برخی اطلاعات اضافی و خواندن پیشینه در مورد شیوه های عملکرد داروها انجام می شود ، اما منظور آن جایگزینی کتاب های درسی داروسازی موجود نیست. همچنین تلاش می شود ارتباط بین زیست شناسی سلولی و عمل پزشکی بالینی را نشان دهد. این کتاب در 13 فصل تنظیم شده است که در مورد فعل و انفعالات گیرنده دارو و تأثیر داروها بر سیستم عصبی ، تنفسی ، گردش خون و دستگاه گوارش بحث می کند. آنها همچنین مفاهیم فارماکوژنتیک ، مکانیسم های کنترل درون سلولی ، شیمی درمانی و انواع مختلف داروها را توضیح می دهند. این کتاب برای دانشجویان پزشکی پیش از بالینی و بالینی و کسانی که برای مدرک کارشناسی در رشته داروسازی آماده می شوند و سایر علاقمندان به درک نحوه عملکرد داروها جالب توجه خواهد بود.

نادر بازدید : 60 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

شرح برخی از جنبه های زمین شناسی دریایی و ژئوفیزیک دریایی ، قابل درک برای کسانی که در مراحل اولیه مطالعه زمین شناسی خود هستند و دانشمندانی که در این زمینه ها متخصص نیستند. بسیاری از زیست شناسان ، شیمی دانان ، ریاضیدانان یا فیزیکدانان هستند که در آزمایشگاه یا کشتی با زمین شناسان و ژئوفیزیکدان کار می کنند و این کتاب به آنها در درک اهداف آزمایشات کالج های خود کمک می کند. در صورت امکان ، بدون از دست دادن دقت لازم ، اصطلاحات عمداً ساده شده است.یکرد این مقدمه مختصر اما جامع ، که همه کلاسهای اصلی مواد را پوشش می دهد ، نه تنها برای دانش آموزان و متخصصان علوم مواد ، بلکه برای کسانی که در مهندسی ، فیزیک و شیمی یا سایر رشته های مرتبط هستند مناسب است. ویژگیهای همه کلاسهای اصلی مواد ، فلزات ، پلیمرها و سرامیکها با ذکر مثالهای واقعی توضیح داده شده است. بنابراین هر طبقه از مواد شرح داده می شود ، سپس خواص آن با مثالهای گویا از لبه اصلی کاربرد توضیح داده می شود.جدیدترین مواد شامل نانومواد و نانوساختارها را پوشش می دهد
مطالعات موردی در دنیای واقعی این نظریه را زنده کرده و جدیدترین طراحی خوب را نشان می دهد
همه کلاسهای اصلی مواد در این جلد مختصر و در عین حال جامع پوشش داده شده است
مجموعه بین المللی تک نگاریهای ریاضیات محض و کاربردی ، جلد 43: مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ریاضی ، موضوعات مختلفی را که در تجزیه و تحلیل عملکردهای یک متغیر واقعی دخیل هستند مورد بحث قرار می دهد. عنوان ابتدا ایده و مفروضات اساسی در تجزیه و تحلیل را پوشش می دهد ، و سپس به بررسی زمینه های مختلف در تجزیه و تحلیل ، مانند محدودیت ، تداوم ، تفاوت پذیری ، ادغام ، همگرایی مجموعه های بی نهایت ، سری های دوگانه و محصولات بی نهایت می پردازد. این کتاب برای دانشجویان کارشناسی تجزیه و تحلیل ریاضی بسیار مفید خواهد بود.
این نسخه شامل مواد جدیدی در زمینه نانومواد و نانوساختارها است و شامل مطالعه تخریب و خوردگی و ارائه مواد اصلی کامپوزیت آلی است. نمونه های گویا شامل الیاف کربن ، کریستال سیلیکون ، شیشه های فلزی و فیلم های الماسی است. برنامه های کاربردی مورد بررسی شامل هواپیماهای فوق سبک ، لنزهای تماسی ، مواد دندانپزشکی ، تیغه های تک کریستال برای توربین های گازی ، استفاده از لیزر در صنعت خودرو ، کابل های تله کابین ، آهنرباهای دائمی و دستگاه های الکترونیکی مولکولی است.

نادر بازدید : 62 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر حالت مایع بر حرکات اتمی و موقعیت مایعات تمرکز دارد. در این کتاب به ویژه به حرکت داخلی مولکولها و حرکت اتمها در یک مایع تک اتمی اهمیت داده شده است. این کتاب که به 16 فصل تقسیم شده است ، با تشریح خصوصیات کلی مایعات ، از جمله مقایسه آرگون مایع و سدیم مایع ، بحث در مورد نظریه ها و روش های مطالعه حالت مایع و روابط ترمودینامیکی آغاز می شود. این کتاب با تعریف توابع توزیع مولکولی و معادله حالت ، عملکرد بالقوه مایعات و فلزات غیر رسانا و اندازه گیری عملکرد توزیع جفت ، پیش می رود. تجزیه و تحلیل های عددی و نمایش برای ساده سازی توابع معادلات ارائه شده است. این کتاب در مورد ویژگی های تعادلی بحث می کند که در آن محاسبات وضعیت گازها و مایعات ارائه شده است. متن همچنین بر توابع همبستگی وابسته به فضا و زمان تاکید می کند. در این قسمت پراکندگی نوترون ، تابش الکترومغناطیسی و تکنیک های مختلف پراکندگی تابش مورد توجه قرار گرفته است. نگرانی های دیگر مورد بحث انتشار و حرکت تک ذره ای ، سرعت عملکرد همبستگی ، ضرایب نفوذ و ویسکوزیته ، نقطه بحرانی گاز مایع و مقایسه مایعات کلاسیک و کوانتومی است. این انتخاب منبع ارزشمندی از اطلاعات برای خوانندگانی است که مایل به مطالعه ترکیب و واکنش مایعات هستند. نگرانی های دیگر مورد بحث انتشار و حرکت تک ذره ای ، سرعت عملکرد همبستگی ، ضرایب نفوذ و ویسکوزیته ، نقطه بحرانی گاز مایع و مقایسه مایعات کلاسیک و کوانتومی است. این انتخاب منبع ارزشمندی از اطلاعات برای خوانندگانی است که مایل به مطالعه ترکیب و واکنش مایعات هستند. نگرانی های دیگر مورد بحث انتشار و حرکت تک ذره ای ، سرعت عملکرد همبستگی ، ضرایب نفوذ و ویسکوزیته ، نقطه بحرانی گاز مایع و مقایسه مایعات کلاسیک و کوانتومی است. این انتخاب منبع ارزشمندی از اطلاعات برای خوانندگانی است که مایل به مطالعه ترکیب و واکنش مایعات هستند.
مجموعه بین المللی تک نگاری های هوانوردی و فضانوردی ، جلد 5: مقدمه ای بر ثبات ایستایی طولی هواپیماهای کم سرعت مفاهیم و کاربردهای عملی ثبات ایستایی طولی و کنترل طراحی و آزمایش پرواز هواپیماهای کم سرعت را پوشش می دهد. این کتاب از 11 فصل تشکیل شده است و با مروری کوتاه بر مفاهیم ثبات ایستایی آغاز می شود. فصل های بعدی به نیروها و لحظات وارد بر هواپیما ، به ویژه بر بال و دم ، و همچنین ویژگی های آنها ، که به صورت ریاضی بیان شده است ، می پردازد. این موضوعات با بحث در مورد شرایط پایداری استاتیک دنبال می شود. ملاحظات کلی ثبات ؛ تأثیر ثبات استاتیک بر عملکرد خلبان و اندازه گیری ثبات استاتیک برای آزمایش های پرواز. فصل های پایانی ، قابلیت مانور در زمین و حرکت هواپیماهای عقب را بررسی می کند. این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی هوانوردی مفید خواهد بود.
مقدمه ای بر مگنتوشیمی مقدمه ای بر جنبه های مهمتر مگنتوشیمی ارائه می دهد. اندازه گیری گشتاور مغناطیسی یکی از م theثرترین روش ها برای هماهنگ کننده شیمی بوده است. برای اهداف آموزشی ، روش ساده ای برای نشان دادن ایده های ساختار الکترونیکی ارائه می دهد ، و در تحقیقات می تواند اطلاعات اساسی در مورد پیوند و شیمی کلی مجتمع ها ارائه دهد. این کتاب شامل شش فصل است که موضوعاتی مانند اتم ها و یون های آزاد ، مجتمع های فلز گذار ، نظریه میدان کریستال ، مجتمع های فلز گذار ردیف دوم و سوم ، ضد فرومغناطیس و جفت شدن اسپین الکترون ها را پوشش می دهد. فصل آخر روشهای تجربی مهم را شرح می دهد و سپس به طور خلاصه راهی را که ممکن است با مشکلات تفسیر حل شود نشان می دهد.

نادر بازدید : 32 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

بر طیف سنجی لیزری یک راهنمای خوب و خواندنی برای درک اصول لیزر ، روش های تجربی طیف سنجی لیزری مدرن و برنامه های کاربردی است. این یک پایه محکم در مبانی بسیاری از جنبه های فیزیک لیزر ، اپتیک غیر خطی و طیف سنجی مولکولی فراهم می کند. علاوه بر این ، با ترکیب جامع نظریه و تکنیک های تجربی ، انواع مختلفی از مسائل را که برای درک زمینه های وسیع علوم فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیکی ضروری است ، توضیح می دهد. موضوعات شامل انواع کلیدی لیزر - گاز ، حالت جامد و نیمه هادی - و همچنین زمینه در حال پیشرفت سریع پدیده های لیزری فوق کوتاه برای کاربردهای فمتوشیمی است. نمونه های مورد استفاده به خوبی تحقیق شده و به وضوح ارائه شده است.ی جدید به دام انداختن نور در دستگاه های سلول خورشیدی به تفصیل در مورد استفاده از اثرات فوتونی و پلاسمونی برای به دام انداختن نور در سلول های خورشیدی بحث شده است. این روش مقایسه بافت بافتی ، روش فعلی طراحی جذب نور در سلولهای خورشیدی ، با رویکردهای نوظهور که از پدیده های فوتونی و پلاسمونی استفاده می کند. این روش های جدید به دام انداختن میزان جذب کننده مورد نیاز در یک سلول خورشیدی را کاهش می دهد و کاهش هزینه و کارایی قابل توجهی را نوید می دهد.
وئیس مورا و عزت دروازه با در نظر گرفتن آنالیز نویز در طول راه ، مدلسازی و تجزیه و تحلیل مدارهای خطی را اعمال می کنند که در مدارهای الکتریکی و الکترونیکی اعمال می شود ، از DC شروع می شود و تا RF پیش می رود.
نویسندگان با اجتناب از تمایل کتابهای درسی فعلی به تمرکز بر نظریه اساسی مدارهای الکتریکی (محدوده فرکانس DC و فرکانس پایین AC) ، نظریه تحلیل مدار RF یا تجزیه و تحلیل نویز ، این موضوعات را در یک جلد ترکیب می کنند. مجموعه ای از تکنیک های اصلی برای تجزیه و تحلیل مدارهای الکتریکی در این مناطق.یک رویکرد نوآورانه موضوعات مدارهای الکتریکی و RF و تجزیه و تحلیل سر و صدا را با مدلسازی مدار ادغام می کند
این متن بسیار متمرکز بر دانش آموزان است ، شامل تمرینات و نمونه های کار شده در کل ، همراه با مشکلات پایان فصل برای عملی کردن نظریه است
با در نظر گرفتن موضوع از زاویه مدل سازی ، این متن رایج ترین و سنتی ترین تکنیک های تجزیه و تحلیل مدار (به عنوان مثال تجزیه و تحلیل فازوری) با نظریه سیستم و سیگنال (به عنوان مثال مفهوم سیستم و عملکرد انتقال) را گردآوری می کند ، بنابراین دانش آموزان می توانند نظریه را برای تجزیه و تحلیل به کار گیرند. و همچنین مدل سازی سر و صدا ، در طیف گسترده ای از مدارهای الکترونیکی.
یک متن بسیار متمرکز بر دانش آموز ، هر فصل شامل تمرینات ، نمونه های کار شده و مشکلات پایان فصل است ، با واژه نامه اضافی و کتابشناسی برای مرجع. تعادل بین مفاهیم و کاربردها در کل حفظ می شود.
لوئیس مورا مدرس الکترونیک در دانشگاه آلگارو است. عزت دروازه ، مدرس ارشد مخابرات در دانشگاه کالج لندن ، قبلاً در UMIST.
این کتاب مزایای بالقوه فوتونیک و پلاسمونیک را برجسته می کند و بهینه سازی طراحی را با استفاده از مدل سازی کامپیوتری این رویکردها توصیف می کند. بحث در مورد امکانات نهایی کارآیی در سلولهای خورشیدی در بررسی تجزیه و تحلیل Shockley-Queisser پایه گذاری شده است. این شامل یک بررسی عمیق از تجزیه و تحلیل های اخیر است که بر اساس آن کار اصلی ساخته شده است.
آشنایی با طیف سنجی لیزری به تازه واردان و همچنین محققان فیزیک ، مهندسی ، شیمی و زیست شناسی توصیه می شود.

نادر بازدید : 24 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

این کتاب که به دلیل افزایش علاقه به نشریات دولتی ژاپن ایجاد شده است ، پیشگام در زمینه خود است ، به تعدادی از سوالات که اکنون توسط دانش آموزان و محققان مطرح می شود پاسخ می دهد.ب با تمرکز بر مسائل بنیادی علمی و مهندسی ، اصول ایجاد و استفاده از سیستم های دانش را از نقطه نظر مفهومی و همچنین کاربردی بیان می کند.مقدمه ای بر علوم و فنون آزمایشگاهی حیوانات ، اصول مربوط به نگهداری سالم حیوانات در آزمایشگاه یا خانه حیوانات را مورد بحث قرار می دهد. این کتاب به هشت واحد مطالعه نیازهای جسمی حیوانات ، داده های فیزیولوژیکی و تکنیک های پرورش دام تقسیم شده است ، پس از آن کپسول داده های خلاصه و مطالعه بیشتر توصیه می شود. پس از مروری بر حیوانات آزمایشگاهی ، این کتاب به جنبه های مختلف مراقبت از حیوانات ، از جمله محل اقامت آنها ، روال مراقبت های بهداشتی و بهداشت و بهداشت حیوانات می پردازد. فصل های بعدی اجزای رژیم غذایی حیوانات ، جنبه های بیولوژیکی تولید مثل حیوانات ، پرورش و وراثت را مورد بررسی قرار می دهد. فصل آخر بر الزامات قانونی مربوط به بیهوشی ، روشهای آزمایشگاهی و مسئله اتانازی تأکید می کند.
درمان های قبلی سیستم های دانش بر برنامه های کاربردی در یک زمینه خاص ، یا بر روی نمایش نمادها ، مانند استفاده از قاب و نمایش قوانین متمرکز شده است. مقدمه ای بر سیستم های دانش ، مبانی نمایش سطوح نمادها از جمله
نمایش زمان ، فضا ، عدم قطعیت و ابهام را ارائه می دهد. همچنین سازمان های سطح دانش را برای سه وظیفه متداول متمرکز بر دانش مقایسه می کند: طبقه بندی ، پیکربندی و تشخیص.
هنر ایجاد سیستم های دانش شامل نظریه علوم کامپیوتر ، برنامه نویسی و روانشناسی است. دامنه این کتاب به طور گسترده ای گسترده است ، از طراحی الگوریتم های جستجو سلسله مراتبی گرفته تا تکنیک هایی برای دستیابی به دانش مربوط به وظایف مورد نیاز برای برنامه های کاربردی موفق.
هر فصل از مفاهیم به کاربردها ادامه می یابد و با یک تور مختصر از موضوعات فعلی تحقیق و مسائل باز پایان می یابد. خوانندگان با یک پایه محکم روبرو خواهند شد که به آنها امکان می دهد با استفاده از ابزارها و زبانهای برنامه نویسی رایج ترین و مناسب ترین سیستم های دانش واقعی را ایجاد کنند.

نادر بازدید : 25 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

 بر سم شناسی بین رشته ای: از مولکول ها تا انسان جنبه های مختلف سم شناسی ، از سیستم های مولکولی "ساده" ، تا جوامع پیچیده انسانی را با تخصص از طیفی از رشته های متقابل ادغام می کند. فصل ها توسط متخصصان در یک موضوع خاص مانند مهندس شیمی ، دانشمند تغذیه یا میکروبیولوژیست نوشته شده است ، بنابراین موضوعات به وضوح در زمینه سم شناسی توضیح داده شده و مورد بحث قرار می گیرند. بسیاری از فصل ها از نظر گونه مقایسه می شوند تا دانش آموزان اکوتوکسیکولوژی سم شناسی پستانداران را یاد بگیرند و بالعکس. نقل قول های خاص ، مطالعه بیشتر ، سوالات مطالعه و سایر ویژگی های یادگیری نیز گنجانده شده است.موضوعات اصلی و زمینه های جدیدتر در زمینه سم شناسی شامل نانوتوسیکولوژی ، Tox21 ، سم شناسی اپی ژنتیکی و سمیت مخصوص اندام ها را پوشش می دهد.این کتاب نسخه اصلاح شده و گسترده شده از متن اصلی آلمانی است. ترتیب مواد و ساختار اساساً بدون تغییر است. همه اظهارات پیشگفتار نسخه آلمانی در مورد نامگذاری قراردادها برای فرمولها ، قضایا ، لماها و تعاریف همچنان معتبر هستند و آنچه در مورد چیدمان و انتخاب مواد است.محیط پویای بانک های سرمایه گذاری ، صندوق های پرچین و شرکت های خالص خصوصی در معرفی دیوید استوول با روش هایی که یکدیگر را به چالش می کشند و حفظ می کنند ، زنده می شود. کتاب او با به تصویر کشیدن برنامه های تجاری جدید آنها در پی بحران جهانی 2007-2009 ، عملکردهای کلیدی آنها ، سیستم های جبران خسارت ، نقش های منحصر به فرد در ایجاد ثروت و مدیریت ریسک و نبردهای حماسی برای سرمایه های سرمایه گذاران و نفوذ شرکت ها را آشکار می کند. ترکیبی از دیدگاه ها-که از صنعت و پیشینه دانشگاهی او گرفته شده است-بینش هایی را ارائه می دهد که فرایندهای اختراع مجدد و سازگاری پس از 2009 را روشن می کند. پروفسور استوول از طریق دید وسیعی از شیوه های تأثیرگذاری این موسسات مالی بر شرکت ها ، دولت ها و افراد به ما نشان می دهد که چگونه و چرا آنها به قدرت و نفوذ خود ادامه خواهند داد.
شامل انواع دیدگاه ها برای درک کامل سم شناسی استتأکید بر نیازهای سرمایه ، منابع سرمایه و فرایند به دست آوردن سرمایه برای کسانی که به آن نیاز دارند ، می باشد
شامل 10 فصل درباره معاملات اخیر ، همراه با یادداشت ها و سوالات موردی است
مواردی را با صفحات گسترده برای خوانندگان ایجاد می کند تا چارچوب های تحلیلی خود را ایجاد کرده و گزینه ها و فرصت ها را در نظر بگیرند
نوشته شده توسط متخصصان در هر زمینه موضوعی ، به عنوان مثال ، یک مهندس شیمی ، برای اطمینان از مفاهیم به وضوح توضیح داده شده است
این کتاب به دانش آموزان اجازه می دهد تا همزمان مفاهیم را در زمینه های سم شناسی زیست پزشکی و محیطی بیاموزند ، بنابراین آنها را برای فرصت های شغلی متعددی که سم شناسی فراهم می کند ، مجهزتر می کند. این کتاب همچنین برای کسانی که مایل به اشاره به نحوه تعامل رشته ها در زمینه وسیع سم شناسی هستند مفید خواهد بود.

نادر بازدید : 27 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

قدمه ای بر بهره وری انرژی صنعتی: حسابرسی انرژی ، مدیریت انرژی و مسائل مربوط به سیاست ، نمای کلی سیستماتیک از همه جنبه های کلیدی دخیل در بهبود بهره وری انرژی صنعتی در بخش های مختلف صنعت را ارائه می دهد. این برنامه در سه بخش سازماندهی شده است که هر کدام به دیدگاه خاصی نیاز دارند تا دید کاملی از مسائل مربوط را تشکیل دهند. تمرکز بخش ها بر ممیزی انرژی و بهبود بهره وری انرژی شرکتها از دیدگاه فنی عمدتاً ، مدیریت انرژی و عواملی که مانع یا منجر به اتخاذ شیوه های بهره وری انرژی در صنعت تولید می شوند و ابزارهای سیاست بهره وری انرژی و نحوه طراحی آنها را بررسی می کند. ، اجرا و ارزیابی شده است.در یک جلد ، مروری جامع بر بهره وری و مدیریت سیستم های انرژی ارائه می دهد که در فرایندهای مختلف صنعتی اعمال می شوددر حالی که کتابهایی وجود دارد که به موضوعات فردی در این کتاب می پردازند ، این اولین جلد مجرد است که به طور کلی در مورد این موضوع یکپارچه ارائه می دهد. این امر فراتر از ارتباطات نوری است زیرا شامل موضوعات مرتبط مانند حس ، نمایش ، محاسبه و ذخیره داده است.
ثر متون مقدماتی یک بررسی مبتنی بر فناوری از روش ها و تکنیک ها ارائه می دهند که خواننده را از درک روشنی از روابط متقابل بین روش ها و تکنیک ها باز می دارد. با ارائه مقدمه ای مبتنی بر استراتژی ، درک روشنی از نحوه ارائه دفاع تداخل آمیز برای اطلاعات مهم به خواننده داده می شود. این درک مبنایی برای تصمیمات مهندسی و مدیریت ریسک در دفاع از اطلاعات فراهم می کند.معرفی گسترده ای از روش ها و تکنیک ها در زمینه امنیت اطلاعات
ارائه یک دیدگاه مبتنی بر استراتژی از این ابزارها و تکنیکها ، تسهیل انتخاب روشهای همپوشانی برای دفاع عمیق از اطلاعات
دیدگاه بسیار فعلی از استانداردهای نوظهور عمل در امنیت اطلاعات را ارائه می دهد
امنیت اطلاعات یک حوزه به سرعت در حال رشد است و نیاز به هزاران متخصص در دهه آینده تنها در بخش دولتی وجود دارد. همچنین این رشته در دهه گذشته از یک رشته عمدتا مبتنی بر نظریه به یک رشته مبتنی بر تجربه تغییر کرده است. این تغییر در زمینه باعث شده است که چندین متن کلاسیک با قدمتی قوی مواجه شوند.
اقدامات عملیاتی را برای بهبود ، از جمله مطالعات موردی از کشورها و بخشهای مختلف ، بررسی می کند
موانع و عوامل محرک بهبود بهره وری انرژی در محیط های صنعتی ، از جمله جنبه های فنی ، رفتاری ، سازمانی و خط مشی را مورد بحث قرار می دهد.
با تمرین مهندسان در زمینه بهره وری انرژی ، مهندسان و محققان انرژی در این زمینه ، و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این کتاب را مرجع ارزشمندی برای دانش اساسی مورد نیاز برای شروع در این زمینه می دانند.

نادر بازدید : 24 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر هیدرومتریولوژی مطالعه چرخه هیدرولیک است ، یعنی گردش آب از دریاها ، به اتمسفر و بازگشت به خشکی یا دریا. این کتاب هیدرومتریولوژی یا کاربرد هواشناسی را در مشکلاتی که مربوط به هیدرولوژی است توضیح می دهد ، و سپس رویکرد ، از طریق هواشناسی ، برای حل مشکلات هیدرولوژیکی را مورد بحث قرار می دهد. این متن روش های مشاهده در مورد این موضوع را تشریح می کند و کاربردهای آب و هواشناسی را برای مشکلاتی که در مطالعه رفتارهای رودخانه ها و دریاچه ها با آن مواجه می شود ، مورد بحث قرار می دهد. مباحث شامل بارش ، ذوب یخ ، جریان رودخانه ، دریاچه ها ، تبخیر و تبخیر و تعرق است. روشهای متداول در تجزیه و تحلیل ، مانند استفاده از آمار برای مشکلات هیدرومتریولوژیکی ، تجزیه بارش و مسیریابی جریان توضیح داده شده است. این متن همچنین نشان می دهد که چگونه گسترش پرونده های جریان می تواند در پیش بینی رژیم یا روند یک جریان در آینده مفید باشد. ثبت جریانهای فصلی و سالانه ، رواناب سیل ، اوج تخلیه ، و همچنین فصلهای کم جریان و خشکسالی به ابزارهای مفیدی در برآورد فراوانی و بزرگی جریانات جاری تبدیل می شود. پس از آن ، کتاب طرح های مهندسی احتمالی در آبیاری ، فاضلاب طوفان و مخازن را مورد بحث قرار می دهد. متن به بررسی چگونگی تأثیر انسان بر چرخه هیدرولوژیکی از طریق بارش های القایی ، ذوب پوشش های یخی و شهرنشینی می پردازد. در نهایت ، برخی از روندها و چرخه های اوج گیری که منجر به تغییر آب و هوا و توسعه منابع آب می شود ، مورد بحث قرار می گیرد. این متن می تواند برای دانشجویانی که هیدرولوژی می خوانند و کسانی که دارای گرایش هواشناسی هستند ، استفاده شود. این کتاب همچنین می تواند توسط هواشناسان ، کارشناسان محیط زیست ،مقدمه ای بر Hypersonic Flow به دلیل مفید بودن آن برای افرادی که مایل به دریافت مقدمه ای در این زمینه هستند در دسترس خوانندگان انگلیسی زبان قرار گرفته است. این کتاب که توسط یک متخصص شناخته شده بین المللی در زمینه جریان مافوق صوت نوشته شده است ، آثار منتشر نشده شوروی و آثار منتشر شده در خارج از اتحاد جماهیر شوروی را در دسترس قرار می دهد. با این حال ، نویسنده تمام تلاش خود را کرده است تا در صورت لزوم ، آن را نیز شامل شود. منابع غربی برای اثری که مورد بحث قرار می دهد. با شروع یک فصل مقدماتی کلی در مورد آیرودینامیک مافوق صوت و مشکلات آیرودینامیکی ، بقیه کتاب بر جنبه های مایع و کامل سیال جریان مافوق صوت ، با تأکید بر مفاهیم اساسی و روشهای منطقی محاسبه تمرکز می کند. این کتاب به دانشجویان ایرودینامیک و دینامیک گاز ، و همچنین به دانشمندان و مهندسان علاقه مند به مشکلات پرواز مافوق صوت. سطح رویکرد به گونه ای است که باید به عنوان یک متن کارشناسی ارشد و مقدماتی به ویژه مفید باشد.مقدمه ای بر توابع هایپرژئومتری ، سوپرتیگونومتری و فوق هایپروبولیک از دیدگاه توابع ویژه ، مقدماتی اساسی بر توابع هایپرگژئومتریک ، سوپرتریگونومتری و فوق هیپربولیک ایجاد می کند. توابع خاصی مانند تابع گامای اویلر ، تابع اویلر بتا ، سری هایپروژئومتریک کلاوزن و هایپرژئومتری گاوس برای توصیف پدیده های دنیای واقعی که شامل رفتارهای پیچیده ای در ریاضیات ، فیزیک ، شیمی و مهندسی است ، با موفقیت به کار گرفته شده اند. بهیک مرور کلی تاریخی برای خانواده ای از چند جمله ای های خاص ارائه می دهد
یک بررسی منطقی از خانواده سری هایپرسومتری ارائه می دهد
یک خانواده جدید از توابع فوق عظیمی فوق العاده هندسی ارائه می دهد
خانواده جدیدی از توابع فوق هیپربولیک هایپرژئومتریک را ارائه می دهد

نادر بازدید : 26 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر جبر عالی یک متن 11 قسمتی است که برخی از تحقیقات ریاضی را در مورد جبر بالاتر پوشش می دهد. پس از مقدمه ای بر مجموعه توابع ، استقرای ریاضی و اعداد دلخواه ، این کتاب با در نظر گرفتن برخی مسائل ترکیبی ، اعداد مختلط ، عوامل تعیین کننده ، فضاهای بردار و معادلات خطی ادامه می یابد. این مباحث با بحث در مورد تعیین چند جمله ای ها در متغیر ne ، حلقه های چند جمله ای واقعی و پیچیده و اعداد جبری و ماورایی دنبال می شود. فصل های پایانی به چند جمله ای ها در چندین متغیر ، توابع متقارن ، نظریه حذف ، و اشکال درجه دوم و هرمیتی می پردازد. این کتاب برای ریاضی دانان و دانش آموزان ارزشمند خواهد بود.مقدمه ای بر گروه های خونی انسان مقدمه ای بر گروه های خونی انسان ارائه می دهد. این کتاب با فصلی درباره مسائل اولیه سرولوژی آغاز می شود. پس از آن فصل های جداگانه ای در مورد فاکتور رزوس ، بیماری همولیتیک نوزاد ، آنتی بادی های رزوس ، کمپلکس Rh ، نامگذاری و نشانه گذاری گروه خونی و سیستم MNS دنبال می شود. فصل های بعدی به سیستم ABO ، سیستم های گروه خونی P و Lewis ، ارتباط گروه های خونی با بیماری ها و ژنتیک گروه های خونی انسان می پردازد. فصل پایانی بررسی می کند که آیا گروه های خونی می توانند در مطالعه بشر سهیم باشند.یک انسان شناس و یک آناتومیست مهارت های خود را در این کتاب با هم ترکیب کرده اند تا دانش آموزان و کارگران تحقیق را در زمینه ضروریات آناتومی و ابزارهایی برای به کارگیری آنها در تحقیقات مربوط به شکل و عملکرد هومینید در اختیار دانشجویان قرار دهند. با استفاده از اصول اساسی و استخوان های مربوطه ، می توان در مورد عضلات احتمالی ، وضعیت ، اندازه مغز ، سن ، وزن و جنس یک نمونه فسیلی خاص به نتیجه رسید. نوع کسرهای احتمالی با ارجاع به میمون ها و انسان های معاصر نشان داده می شود و تصویری منسجم از تاریخ تکامل انسان ها ظاهر می شود. به سبک روشن و مختصر و به زیبایی نشان داده شده است ، مقدمه ای بر آناتومی تکاملی انسان این یک مرجع اساسی برای همه افرادی است که به تکامل انسان توجه دارند و همچنین یک همراه ارزشمند برای جلسات عملی آزمایشگاهی و تحقیقات جدید با استفاده از اسکلت های فسیلی است.

نادر بازدید : 31 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر اصول و محاسبات انتقال حرارت ، یک متن مقدماتی برای اصول و محاسبات انتقال حرارت است. تئوری زمینه انتقال حرارت توضیح داده شده است ، و نتایج اصلی و فرمول ها ارائه شده است. تکنیک های موجود برای دستیابی به راه حل های سریع و تقریبی برای مشکلات پیچیده نیز در نظر گرفته شده است. این کتاب شامل 12 فصل است و با شرح مختصری از برخی مفاهیم ، روش ها ، نامگذاری و سایر اطلاعات مربوط به انتقال حرارت آغاز می شود. سپس خواننده با تشعشع ، رسانایی ، جابجایی و جوش و تراکم آشنا می شود. مشکلات مربوط به بیش از یک حالت انتقال حرارت ارائه شده است. برخی از عوامل مencingثر بر انتخاب مبدل های حرارتی نیز مورد بحث قرار می گیرد. فصلهای باقی مانده بر انتقال جرم و وقوع همزمان آن با انتقال حرارت تمرکز می کنند. سیستم بخار آب و هوا ، با تأکید بر رطوبت و آنتالپی و همچنین دمای پیاز مرطوب ، دمای اشباع آدیاباتیک ، سرد شدن با تبخیر ، خشک شدن و تراکم ؛ و خواص فیزیکی و سایر اطلاعاتی که باید قبل از هر فرمول کلی برای انتقال حرارت یا جرم در یک مشکل خاص مورد توجه قرار گیرد ، مورد توجه قرار گیرد. این تک نگاره برای مهندسان مکانیک ، فیزیکدانان و ریاضیدانان ارزشمند خواهد بود. و خواص فیزیکی و سایر اطلاعاتی که باید قبل از هر فرمول کلی برای انتقال حرارت یا جرم در یک مشکل خاص مورد توجه قرار گیرد ، مورد توجه قرار گیرد. این تک نگاره برای مهندسان مکانیک ، فیزیکدانان و ریاضیدانان ارزشمند خواهد بود. و خواص فیزیکی و سایر اطلاعاتی که باید قبل از هر فرمول کلی برای انتقال حرارت یا جرم در یک مشکل خاص مورد توجه قرار گیرد ، مورد توجه قرار گیرد. این تک نگاره برای مهندسان مکانیک ، فیزیکدانان و ریاضیدانان ارزشمند خواهد بود.زارهای مایع صدها یا هزاران تیک (حداقل تغییر در قیمت یک اوراق بهادار ، بالا یا پایین) هر روز کاری تولید می کنند. فروشندگان داده مانند رویترز بیش از 275،000 قیمت در روز را تنها برای نرخ های ارز خارجی ارسال می کنند. بنابراین ، داده های با فرکانس بالا می توانند موضوع اصلی مطالعه باشند ، زیرا معامله گران با مشاهده داده های فرکانس بالا یا تیک به تیک تصمیم گیری می کنند. با این حال ، اکثر مطالعات منتشر شده در ادبیات مالی با داده های فرکانس پایین و منظم فاصله دارند. به دلایل مختلف ، داده های فرکانس بالا راهی برای درک ریز ساختار بازار می شوند. این کتاب بهترین مدل ها و ابزار ریاضی را برای مقابله با چنین حجم وسیعی از داده ها مورد بحث قرار می دهد.
این کتاب چارچوبی برای تجزیه و تحلیل ، مدل سازی و استنباط سری های مالی با فرکانس بالا ارائه می دهد. این دیدگاه یکپارچه از روشهای سری زمانی با فرکانس بالا با تأکید ویژه بر بازارهای ارز و همچنین ارز ، نرخ بهره و بازارهای آتی اوراق قرضه ، روند شکل گیری قیمت را بررسی کرده و با مرور تکنیک هایی برای ایجاد مدل های معاملاتی سیستماتیک برای دارایی های مالی به پایان می رسد.

نادر بازدید : 30 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر نظریه گروه با کاربردها ، اصول اساسی ، مفاهیم ، اثبات ریاضی و کاربردهای نظریه گروه را پوشش می دهد. این کتاب در 13 فصل تقسیم شده است و با بحث در مورد مباحث ابتدایی مرتبط با موضوع ، شامل عملیات تقارن و مفاهیم گروهی آغاز می شود. فصل های بعدی به خواص نمایش ماتریسی گروه های محدود ، ارتعاشات مولکولی و بلورها ، عملکرد موج ارتعاشی ، قوانین انتخاب و تقریب های مولکولی می پردازد. این مباحث با مرور مبانی مکانیک کوانتومی ، نظریه میدان کریستال ، فیزیک اتمی ، توابع ترکیبی و نظریه مداری مولکولی دنبال می شود. فصل های اخیر تقارن شبکه های کریستالی ، نظریه باند جامدات و گروه چرخش کامل را توصیف می کند.بر انفورماتیک مراقبت های بهداشتی: ایجاد ابزارهای مبتنی بر داده ، شکاف بین چشم انداز فناوری اطلاعات فعلی مراقبت های بهداشتی و فناوری های پیشرفته در علم داده ، زیرساخت ابری ، توسعه برنامه و حتی هوش مصنوعی را ایجاد می کند. فناوری اطلاعات چندین حوزه در حال پیشرفت سریع را در بر می گیرد ، با این حال مراقبت های بهداشتی به عنوان یک حوزه از چشم انداز فناوری نسبتاً کهن و فقدان برنامه درسی رنج می برد تا بتواند به طور م millionsثر میلیون ها پزشک خود را در مهارت های مورد نیاز برای استفاده از داده ها و ابزارهای مرتبط آموزش دهد.یادگیری مبتنی بر مورد مربوط به مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهد ، هر مفهوم را با یک مثال همراه می کند که هنگام توضیح عملکرد SQL ، پایگاه های داده ، مدل های اساسی و غیره ضروری می شود.
یک نقشه راه برای پیاده سازی فناوری های مدرن و طراحی طرح ها در محیط مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد و به خواننده کمک می کند تا از سیستم های سازمانی قدیمی که اغلب در بیمارستان ها وجود دارد و همچنین ابزارهای نوظهور و نحوه استفاده از آنها در کنار یکدیگر ، مطلع شود.
ذینفعان مربوط به مراقبت های بهداشتی و مدیریت پروژه های تحلیلی در مراقبت های بهداشتی را توضیح می دهد و به پزشکان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا با موفقیت چالش های سیاسی و بوروکراتیک را برای اجرا پیش ببرند.
نمودارهایی را برای هر مثال و فناوری ارائه می دهد که نحوه عملکرد آنها به صورت جداگانه و همچنین چگونگی تناسب آنها در معماری مرجع بزرگتر که در سراسر کتاب بنا شده است را شرح می دهد.
این کتاب موضوعاتی مانند دسترسی به داده ، تجزیه و تحلیل داده ها ، چشم انداز فعلی کلان داده و معماری برنامه را مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این ، این بحث شامل تحولات آینده در این زمینه است. این کتاب مفاهیم و مهارتهای لازم برای کار با تحلیلگران و متخصصان فناوری اطلاعات و حتی انجام تجزیه و تحلیل و معماری برنامه های کاربردی را در اختیار پزشکان ، پرستاران و دانشمندان بهداشت قرار می دهد.

نادر بازدید : 31 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر ویروس شناسی عمومی اطلاعات مربوط به همه جنبه های ویروس شناسی را ارائه می دهد. این کتاب درباره ویروس های موثر بر گیاهان و حشرات بحث می کند. این کتاب که در 25 فصل تنظیم شده است ، با مرور اجمالی پیشگیری از بیماری شروع می شود که می تواند با ایمن سازی میزبان های حساس برای تولید آنتی بادی های گردش کننده که عفونت ویروسی را خنثی می کند ، ایجاد شود. این متن سپس ویژگی های کلی ویروس ها را مورد بحث قرار می دهد. فصلهای دیگر روشهای تهیه کشت بافت را توضیح داده و روشهای مورد استفاده برای تیتراسیون آنتی بادیهای سرم و شناسایی سرولوژی ویروسها را توضیح می دهد. این کتاب همچنین به گسترش بیماریها ، راههای مختلف تهاجم بدن و بسیاری از ویروسهایی که باعث علائم تنفسی می شوند و که به راحتی قابل غلبه نیستند ، می پردازد. فصل آخر به انواع واکسن مورد استفاده می پردازد. این کتاب منبع ارزشمندی برای دانشجویان کارشناسی پزشکی و علوم و برای کارشناسی ارشد در کلاس بهداشت عمومی است.مقدمه ای بر نقشه ها و ساختارهای زمین شناسی روش های اساسی برای تفسیر و درک بهتر نقشه های زمین شناسی را شرح می دهد. این کتاب ماهیت و تهیه نقشه های زمین شناسی را توصیف می کند و سپس موضوعاتی مانند نقشه های جامد و رانتی ، مرزهای زمین شناسی ، بخش ها و استفاده از نمادها را پوشش می دهد. این کتاب سنگ های رسوبی ، الگوهای برآمدگی و نمایش توپوگرافی ساختارهای زمین شناسی را توضیح می دهد. این متن همچنین به هندسه چین ها و چین خوردگی ها در هنگام تغییر شکل سطوح قبلی به صورت زیگزاگ می پردازد. نویسنده مورفولوژی لایه های چین خورده و مکانیزم دخیل در تاشو را توضیح می دهد. او در ادامه به تشریح شکل گیری الگوهای برآمدگی و همچنین ساختار الگوهای چین خوردگی استوانه ای و استوانه ای شکل می پردازد. نویسنده همچنین ساختارهای متفاوتی را که ناشی از شکستگی های شکننده موجود در سنگ هایی است که تحت فشار شدید قرار می گیرند ، توصیف می کند. ارائه نحوه ایجاد و رسوب شکافها و رگهای معدنی جالب توجه است. سپس نویسنده در مورد حرکات زمین بحث می کند که منجر به ناهماهنگی زاویه ای می شود که به شکست چینه شناسی معروف است. این شکافها در رکورد چینه شناسی ، مانند دیاستم ها ، غیر دنباله ها ، ناهمخوانی ها یا ناهماهنگی ها را می توان به عنوان فواصل زمان زمین شناسی تفسیر کرد. سپس کتاب ماهیت نقشه های زمین ساختی را که شامل ویژگی های برآمده از پوسته قاره ای است توضیح می دهد و تفاوت این نقشه ها با نقشه های زمین شناسی که برآمدگی واحدهای سنگ چینه شناسی را نشان می دهد ، توضیح می دهد. زمین شناسان ، نقشه نگاران ، هواشناسان ، زلزله شناسان ، توسعه دهندگان کاربری اراضی ،ر گرافن: کاربردهای شیمیایی و بیوشیمیایی طیف وسیعی از تحقیقات گرافن را شامل می شود ، از جمله ماقبل تاریخ و زمینه گرافن ، رویکردهای مصنوعی ، تکنیک های توصیف ، کامپوزیت ها/مشتقات ، آنالوگهای گرافن معدنی و کاربردهای گرافن. تأکید ویژه این کتاب بر شیمی محلول و گرافن آن را از عناوین کمتر کاربردی متمایز می کند زیرا مفاهیم آن بلافاصله در آزمایشگاه های شیمی دانان و بیوشیمیست ها قابل اجرا هستند.
ویژگی های بررسی آخرین پیشرفت ها در تحقیقات گرافن در شیمی و بیوشیمی
بر کاربردهای شیمیایی و بیولوژیکی برای متخصصان تأکید می کند و به تحقیقات چند رشته ای بیشتر کمک می کند
انواع روشهای تجربی برای آماده سازی گرافن در مرحله محلول ، به ویژه در شرایط آبی یا حتی در سرم حیوانات را ارائه می دهد.
این کتاب انواع رویکردهای تجربی را از آزمایشگاههای تحقیقاتی نویسندگان و دیگران در سراسر جهان برای آماده سازی گرافن در مرحله محلول ، به ویژه در شرایط آبی یا در سرم حیوانات - کاربردی ترین نوع گرافن برای شیمی دانان و بیوشیمیست ها ارائه می دهد. این کتاب به طور ایده آل برای طیف وسیعی از خوانندگان ، از جمله کارشناسی پیشرفته ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصان آزمایشگاه های تحقیقاتی پیشرفته که مایل به استفاده از گرافن برای توسعه برنامه های جدید هستند ، مناسب است.

نادر بازدید : 30 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر لیزرهای گازی: مکانیزم های وارونگی جمعیت بر فرایندهای مهم در لیزرهای تخلیه گاز و فرایندهای اصلی برخورد اتمی که در لیزر گازی عمل می کنند تمرکز دارد. این کتاب که در شش فصل تنظیم شده است ، ابتدا به توسعه تاریخی و اصول اولیه لیزرهای گازی می پردازد. فصلهای بعدی فرآیندهای تحریک انتخابی در تخلیه گازها و سیستمهای لیزری خنثی ، یونیزه و مولکولی خاص را توصیف می کند. این کتاب مرجع ارزشمندی در مورد رفتار لیزرهای تخلیه گاز با هر کسی است که قبلاً در این زمینه بوده است.مقدمه ای بر دستگاه گوارش: مطالعه بالینی ساختار و عملکرد لوله های گوارشی انسان ، تشخیص و درمان اختلالات لوله های گوارشی را پوشش می دهد. این کتاب در چهار قسمت شامل 19 فصل تنظیم شده است که ساختار اساسی ، تقسیم بندی ها و آرایش های عروقی لوله غذایی را ارزیابی می کند. برخی از موضوعات مورد بحث در کتاب عملکرد عروقی و عصبی لوله گوارش است. غشای داخلی آن و وضعیت قسمت شکمی آن. مکانیسم بخشهای آماده سازی ، هضم نهایی و جذب. فصلهای دیگر به عملیات بخشهای دفع کننده ، ویژگیهای مهم مکانیسم عصبی کنترل کننده و پیامدهای درد گوارشی می پردازد. مکانیسم های دفاعی منحصر به فرد در لوله گوارش شرح داده شده است. فصلهای آخر به کاربردهای بالینی مفید بخشهای اخراجی اختصاص داده شده است. این کتاب می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار پزشکان ، دانشجویان و محققان قرار دهد.مقدمه ای بر نسبیت عام یک متن مقدماتی در مورد مفاهیم و شیوه های محاسبه مورد استفاده در نسبیت عام است. موضوعات تحت پوشش از قوانین حرکت نیوتن و تبدیل گالیله به تجزیه و تحلیل تانسور ، معادلات حرکت ذرات آزاد ، الکترومغناطیس و میدان های گرانشی و امواج. راه حل معادلات میدان نیز داده شده است. تأکید بر عملکرد واقعی محاسبات نسبیتی است ، نه بر دقت ریاضی یا کامل بودن. این جلد شامل نه فصل است و با مروری بر نظریه نسبیت ، که شامل نسبیت خاص و نسبیت عام است ، آغاز می شود. سپس بحث به قوانین حرکت نیوتن و دگرگونی گالیله ، الکترومغناطیس و دگرگونی گالیله ای و دگرگونی لورنتس می انجامد. فصل های بعدی تجزیه و تحلیل تانسور را بررسی می کند. معادلات حرکت ذرات آزاد ؛ میدانهای گرانشی و امواج ؛ نسبیت در کیهان شناسی ؛ و نظریه های یکپارچه و نظریه های کمی شده نسبیت عام. فصل پایانی به مختصات و تغییر شکل های متعامد مینکوفسکی اختصاص دارد. این کتاب منبع ارزشمندی برای دانشجویان فیزیک خواهد بود.

نادر بازدید : 24 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر ژنتیک جنگل برخی از مفاهیم ژنتیکی اساسی را که معمولاً در مطالعات جنگلداری و بهبود درختان استفاده می شود ، از جمله مندلی و ژنتیک جمعیت مورد بررسی قرار می دهد. همچنین تکنیک هایی را توصیف می کند که عموماً در کارهای بهبود درخت مفید هستند ، از جمله انتخاب و پرورش تک تک درختان ، آزمایش منشا ، گونه ها و هیبریداسیون نژادی و معرفی اگزوتیک ها. این جلد که در 19 فصل سازماندهی شده است ، با مروری بر ژنتیک جنگل و مشکلات مرتبط با ژنتیک جنگل آغاز می شود. سپس مفاهیم ژنتیک اساسی ، از جمله ساختار و عملکرد کروموزوم ها را مورد بحث قرار می دهد. DNA و RNA ؛ وراثت غیر ژنتیکی ؛ و ژنوتیپ در مقابل فنوتیپ. فصل های دیگر بر همخونی تمرکز دارند: حذف کامل درختان مغلوب هموزیگوت. جهش و مهاجرت ؛ گرده افشانی و تکثیر رویشی کنترل شده است. این کتاب همچنین ایجاد و اندازه گیری مزارع آزمایشی را پوشش می دهد. اصول کلی و روشهای پرورش انتخابی ؛ انتخاب روش پرورش و نوع باغ بذر ؛ وراثت و افزایش ژنتیکی ؛ تنوع جغرافیایی در درختان کاج اسکاتلندی و آمریکایی ؛ گونه ها و هیبریداسیون نژادی ؛ مطالعات کروموزومی ؛ و پرورش پلی پلوئیدی و هاپلوئیدی این کتاب یک منبع ارزشمند برای جنگلداران ، پرورش دهندگان حرفه ای درختان و کسانی است که آموزش ژنتیک یا جنگلداری را بدون آموزش قبلی داشته اند.این متن جامع از منظر زیست شناسی اکولوژیکی/تکاملی به موضوع می پردازد. فرض بر این است که نمی توان حشرات جنگلی را بدون درک پویایی رابطه بین یک حشره و گیاه میزبان آن مطالعه کرد. این رابطه شامل دانستن عوامل موثر بر جمعیت حشرات جنگلی مانند غذا ، کیفیت غذا ، قدرت درخت ، انتخاب میزبان و روابط همزیستی است. نویسندگان همچنین حشرات آسیب رسان درخت را از منظر تأثیر آنها بر فیزیولوژی و رشد درختان و همچنین آثار اقتصادی و تجاری مورد بحث قرار می دهند. این کتاب یک رویکرد "مدرن" به موضوع حشرات درختان جنگل و سایه است. به خوبی نشان داده شده است ؛ و شامل یک فهرست جامع مرجع اولیه است. بر جنگلداری و منابع طبیعی نمای کلی از حرفه جنگلداری را ارائه می دهد. این کتاب چندین زمینه کلیدی در جنگلداری را شامل می شود ، از جمله بهداشت جنگل ، اقتصاد ، سیاست ، بهره برداری و مشاغل جنگلداری. فصل ها به طور خاص به محصولات جنگلی و برداشت ، تفریح ​​، زیستگاه های حیات وحش ، آناتومی و فیزیولوژی درختان و اخلاق می پردازند. این موضوعات برای دوره های مقدماتی مقطع کارشناسی ایده آل است و شامل مثال های متعدد (عمدتا گرافیکی) و س questionsالاتی است که دانش آموزان باید در آن فکر کنند.
300 تصویر اصلی شامل خط خطی ، نمودارها ، جداول و نقشه ها
کمک برنامه ریزی درسی برای پذیرش اساتید به طوری که آنها بتوانند مطالب را از طریق مطالب پرسش و پاسخ وب سایت همراه برای هر فصل به مطالب دوره خود اضافه کنند
مشارکت کنندگان نویسندگان کتاب های درسی با سابقه با سابقه حرفه ای متنوع در جنگلداری هستند
برخلاف دیگر متون مقدماتی جنگلداری ، که بیشتر بر اکولوژی جنگل تمرکز دارند تا مفاهیم عملی جنگلداری ، مقدمه جنگلداری و منابع طبیعی جنبه های اقتصادی ، زیست محیطی و اجتماعی را در بر می گیرد که یک متن متعادل منحصر به فرد را ارائه می دهد. طیف گسترده ای از تجربیات نویسندگان مشارکت کننده ، آنها را به خوبی قادر می سازد تا محتوای مفقوده سایر متون موجود در منطقه را شناسایی کرده و موضوعاتی را که در حال حاضر در دوره های مربوط به کالج پوشش داده شده است ، مورد بررسی قرار دهند.

نادر بازدید : 27 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر علم و فناوری غذا بر اهمیت علم غذا و فناوری غذا برای انسان تمرکز دارد. این کتاب توالی کل عملیات در فناوری مواد غذایی را شامل می شود که شامل انتخاب مواد اولیه ، پردازش ، نگهداری و توزیع است. این تک نگاره که شامل نه فصل است ، با مروری بر پردازش و ذخیره مواد غذایی آغاز می شود. این کتاب بررسی می کند که چگونه پردازنده غذا اغلب با درخواست یک محصول خام از یک نوع خاص به منظور برآوردن فرآوری خاص و تقاضای مصرف کننده ، عملیات تولید کننده را کنترل می کند. سایر فصلها دغدغه اصلی دانشمندان و فناوران صنایع غذایی در پردازش و نگهداری محصولات خام کشاورزی را غذاهای مغذی و پایدار با کیفیت قابل قبول می دانند. فصل پایانی به انواع مشاغل موجود برای افرادی که در علوم زیستی ، فیزیکی و رفتاری آموزش دیده اند و کاربردهای آنها در پردازش غذا و حفظ غذا می پردازد. متخصصان مواد غذایی ، شیمی دانان و دانشمندان این کتاب را بسیار مفید می دانند.وزه سم شناسی مواد غذایی در حال حاضر از اهمیت بالایی در صنعت غذا ، دانشگاه ها و سازمان های دولتی برخوردار است و مطمئناً نگرانی زیادی برای مصرف کنندگان دارد. کتابهای زیادی وجود دارد که سموم منتخب در غذاها را پوشش می دهد (مانند سموم گیاهی ، مایکوتوکسین ها ، آفت کش ها یا فلزات سنگین) ، اما این کتاب نشان دهنده اولین درمان آموزشی تمام طیف وسیعی از ترکیبات سمی است که به طور طبیعی در غذاها یافت می شود یا به دلیل آلودگی صنعتی معرفی شده است. روشهای پردازش مواد غذایی با پوشش مناطق مورد توجه مصرف کنندگان ، مانند پیامدهای سم شناسی تقلب در مواد غذایی (همانطور که در اتیلن گلیکول در شراب یا فاجعه روغن زیتون اسپانیا دیده می شود) یا بقایای آفت کش ها ، مقدمه ای بر سم شناسی غذایی برای دانشجویان رشته سم شناسی ، محیط زیست جالب توجه خواهد بود. مطالعات،
اصول سم شناسی
سمیت مواد شیمیایی موجود در غذاها
وجود سموم طبیعی در غذاهای گیاهی و حیوانی
آلودگی غذایی ناشی از صنعت
مواد شیمیایی سمی مربوط به فرآوری مواد غذایی
افزودنی های مواد غذایی
سموم میکروبی در غذاها
تعداد دانشجویانی که به سم شناسی علاقه دارند در چند سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. مسائل مربوط به مواد سمی مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است. مسائل و مشکلات احتمالی تقریباً روزانه توسط رسانه های جمعی از جمله تلویزیون ، روزنامه ها و مجلات گزارش می شود. سوء تفاهم ها و سردرگمی های عمده ناشی از این گزارش ها عموماً به دلیل فقدان دانش اولیه در مورد سم شناسی در بین مصرف کنندگان است. این کتاب درسی اصول اولیه سم شناسی غذایی را ارائه می دهد تا به عموم مردم در درک بهتر مشکلات واقعی مواد سمی در غذاها کمک کند.

نادر بازدید : 65 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

 فلوروپلیمرها ، فلوئوروپلیمرها را برای طیف وسیعی از طراحان ، مهندسان ، کارکنان فروش و مدیران حذف می کند. این گروه مهم از پلیمرهای با عملکرد بالا در طیف وسیعی از بخش های بازار از جمله خودرو ، هوا فضا ، تجهیزات پزشکی ، پوشاک با کارایی بالا ، نفت و گاز ، انرژی تجدیدپذیر / فوتوولتائیک خورشیدی ، الکترونیک / نیمه هادی ، داروسازی و فرآوری شیمیایی کاربرد دارد.حذف فلوئوروپلیمرها برای طیف وسیعی از مهندسان در زمینه هایی مانند طراحی و تولید محصول ، و همچنین برای غیر مهندسان مانند متخصصان فروش و مدیریت فنیمقدمه ای بر مهندسی مواد غذایی با مفاهیم مهندسی در پردازش غذا با استفاده از رویکرد عملیات واحد سروکار دارد. این کتاب بر تعادل جرم و انرژی ، جریان سیالات ، استفاده از انرژی ، تبرید ، انتقال حرارت ، انجماد غذا ، تبخیر ، کم آبی و روان سنجی تمرکز دارد. این متن با مباحث اولیه توصیه شده توسط موسسه فناوران مواد غذایی ایالات متحده مطابقت دارد. متن برخی مفاهیم مربوط به علم غذا مانند معادله وضعیت گاز و قانون کامل ، قوانین ترمودینامیک و حفظ جرم را مرور می کند. این کتاب همچنین حمل و نقل غذاهای مایع و سه نوع ابزار مورد استفاده در پردازش غذا را مورد بحث قرار می دهد: 1) تولید و استفاده از بخار. 2) استفاده از گاز طبیعی ؛ و 3) استفاده از توان الکتریکی متن نحوه تعیین خواص غذا و روشهای مختلفی را که می توان برای بدست آوردن خواص حرارتی غذا قبل از استفاده از تجهیزات مناسب تبادل حرارت استفاده کرد ، توضیح می دهد. حفظ غذا همچنین شامل انجماد (سیستمهای تماس مستقیم یا غیر مستقیم) ، تبخیر ، کم آبی و روان سنجی (شامل خواص ترمودینامیکی مخلوط گاز و بخار) است. این کتاب برای متخصصان تغذیه ، متخصصان مواد غذایی ، دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد در زمینه علوم و فناوری غذا و متخصصانی که در صنایع پردازش ، تحقیق و نگهداری مواد غذایی فعالیت دارند مناسب است. و روان سنجی (شامل خواص ترمودینامیکی مخلوط گاز و بخار). این کتاب برای متخصصان تغذیه ، متخصصان مواد غذایی ، دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد در زمینه علوم و فناوری غذا و متخصصانی که در صنایع پردازش ، تحقیق و نگهداری مواد غذایی فعالیت دارند مناسب است. و روان سنجی (شامل خواص ترمودینامیکی مخلوط گاز و بخار). این کتاب برای متخصصان تغذیه ، متخصصان مواد غذایی ، دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد در زمینه علوم و فناوری غذا و متخصصانی که در صنایع پردازش ، تحقیق و نگهداری مواد غذایی فعالیت دارند مناسب 
پتانسیل فلوروپلیمرها را برای طیف وسیعی از کاربردها در بخشهایی مانند هوافضا ، انرژی و تجهیزات پزشکی توضیح می دهد.
ایده آل برای مهندسان اخیراً واجد شرایط و مهندسان با تجربه محدود در زمینه فلوروپلیمرها
دکتر ابن سجاد تاریخ و کاربردهای انواع مختلفی از مواد ، از جمله پلی تترا فلورو اتیلن منبسط شده ، پلی وینیل فلوراید ، پلیمرهای وینیلیدن فلوراید و فلورالاستومرها را پوشش می دهد. ویژگی ها و کاربردها با نمونه های واقعی مانند لباس های ضد آب ، پیوندهای عروقی و پوشش های داخلی هواپیما نشان داده شده است. کاربردهای مختلف فلوروپلیمرها مزایای گروهی از مواد را نشان می دهد که بسیار دافع آب و مقاوم در برابر شعله هستند ، با خاصیت روانکاری بی نظیر و سطح بالای زیست سازگاری. بهداشت و ایمنی و جنبه های زیست محیطی نیز در سراسر کتاب پوشش داده شده است.

نادر بازدید : 33 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

و فرنس و مارتین ماکت در مورد همه زمینه های مدیریت ایمنی حریق ، از جمله چارچوب قانونی ، علل و پیشگیری از آتش سوزی و انفجارها ، اقدامات حفاظت از آتش ، ارزیابی خطر آتش سوزی و بررسی آتش سوزی مقدمه ای ارائه می دهند. ایمنی آتش به عنوان یک منطقه جداگانه تلقی نمی شود بلکه به یک سیستم مدیریت ایمنی و ایمنی م linkedثر مرتبط می شود.مقدمه ای بر علوم شیلات مقدمه ای وسیع در زمینه مطالعه موجودات آبزی و اکولوژی ماهیگیری و برخی جنبه های حقوقی ، اجتماعی و سیاسی استفاده از آنها ارائه می دهد. این کتاب برای استفاده دانش آموزان و کسانی که می خواهند دانش خود را در زمینه علم ماهیگیری گسترش دهند مورد استفاده قرار می گیرد. این متن در مورد طیف گسترده ای از موضوعات مانند روند تولید ماهی های غذایی بحث می کند. مدیریت محیط آبزی ماهیگیری ؛ شناسایی و طبقه بندی منابع ماهیگیری ؛ و مدیریت منابع شیلاتی متخصصان چشمانداز ، زیست شناسان آب شیرین ، بوم شناسان ، مدیران شیلات و دانشجویان رشته علوم شیلات این کتاب را به عنوان یک منبع مرجع مناسب در نظر خواهند گرفت.
مقدمه ای بر مدیریت ایمنی حریقبرای گواهینامه NEBOSH در ایمنی آتش سوزی و مدیریت ریسک توسعه یافته است و همچنین برای سایر دوره های ایمنی آتش سوزی سطح 3 و 4 NVQ مناسب است. متن بسیار رنگی است ، به راحتی قابل خواندن است و توسط چک لیست ها ، فرم های گزارش و برگه های ضبط پشتیبانی می شود. این رویکرد عملی ، کتاب را به مرجع ارزشمندی برای متخصصان بهداشت و ایمنی ، افسران آتش نشانی ، مدیران تاسیسات ، نمایندگان ایمنی ، مدیران ، سرپرستان و پرسنل منابع انسانی در شرکت ها ، و همچنین مهندسان ایمنی آتش ، معماران ، مدیران ساخت و ساز و پرسنل خدمات آتش نشانی اضطراری تبدیل می کند.کانیک سیالات اغلب به عنوان سخت ترین موضوع اصلی مورد توجه دانشجویان مهندسی دیده می شود. این مشکل از ضرورت تجسم الگوهای جریان پیچیده و رفتار سیال مدل شده توسط ریاضیات سطح بالا ناشی می شود. این متن با معرفی مفاهیم از طریق مثالهای روزمره ، قبل از حرکت به سمت ریاضیات درگیرتر ، بر این مشکل غلبه می کند. نظریه های مختلف جریان با پدیده های واقعی در ارتباط بوده و در ترکیب با تصاویر و عکسهای متعدد به خواننده کمک می کند تا موضوع را در متن قرار دهد. نمونه هایی از طیف وسیعی از رشته های مهندسی شامل این کتاب درسی مناسب برای همه مهندسانی است که به عنوان بخشی از مدرک خود سیستم های سیال را مطالعه می کنند.
قبل از حرکت به سمت ریاضیات بیشتر مورد استفاده ، مفاهیم را از طریق مثال های روزمره معرفی می کند
نظریه های مختلف جریان در پدیده های واقعی به کار گرفته شده و با شکل ها و عکس های متعدد نشان داده شده است
شامل نمونه هایی از طیف وسیعی از رشته های مهندسی است
مقدمه ای بر مکانیک سیالات از پرفروش ترین کتاب ژاپنی پروفسور یاسوکی ناکایاما ترجمه شده و توسط پروفسور روبرت بوچر برای بازار بین المللی اقتباس شده است.

نادر بازدید : 27 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

در این جلد شرح مفصلی بر مبانی طراحی سیستم فیبر نوری آمده است. با معرفی مباحث از نقطه نظر دانش آموز و مهندس برق حرفه ای ، هدف از نوشتار این است که به جای ارائه صرفا حقایق ، آموزش دهد. دید کلی متن نسبت به ملاحظات عملی مهندسی از جمله هزینه ها است و بحث در مورد اثرات تابش با هر فصل مناسب همراه است. این جلد با سابقه ای از ارتباطات نوری آغاز می شود ، که منجر به زمینه فیبر نوری می شود. مقایسه هایی با رسانه ها و تکنیک های معمولی صورت می گیرد: سیم کابل ، کابل کواکسیال و رادیو. ماهیت و خواص فیبر نوری از جمله تکنیک های تولید و انواع و قابلیت های فیبر مورد بررسی قرار می گیرد. نظریه هدایت نور به صورت گام به گام معرفی می شود و با یک موجبر دال شروع می شود. راه حل های معادلات ماکسول با توجه به ماهیت خاص محیط ، استخراج و توضیح داده می شود. دستگاههای الکترواپتیک از جمله پرتاب و تشخیص دستگاهها مورد بررسی قرار می گیرند. خواص و انواع این دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است. به طور خاص ، دیودهای ساطع کننده نور ، دیودهای لیزری تزریقی ، پین دیودها و دیودهای عکس بهمن پوشش داده شده است. مدارهای الکترونیکی لازم برای سرویس دهی کافی دستگاه های الکترو نوری مورد بررسی قرار گرفته و با انواع متداول تر مقایسه می شود. تکنیک های مدولاسیون مناسب برای سیستم های انتقال فیبر نوری برشمرده و مقایسه می شوند. به طور کلی ملاحظات سیستم مورد بررسی قرار می گیرد و نمونه هایی از سیستم های مختلفی که به کار گرفته شده اند یا برای استقرار برنامه ریزی شده اند آورده می شود. انتظارات برای پیشرفتها و روندهای آینده در این زمینه برشمرده شده است ، با نشانه هایی از اهمیت آنها موضوعاتی مانند فیبرهای با ضایعات بسیار کم و تکنیک های تشخیص منسجم مورد بحث قرار می گیرد. ضمائم شامل حسابداری تجهیزات آزمایشگاهی مفید ، روابط ریاضی به کار رفته در متن ، و راه حل های کامل تمرین گنجانده شده است.
مقدمه ای بر کمی سازی زمینه ای بحث مقدماتی در مورد کمی سازی میدان و مشکلات نزدیک به آن است. کوانتیزاسیون میدان یک رابطه تغییر میدان ایجاد می کند و یک عملگر را به گونه ای پیدا می کند که معادله حرکت هایزنبرگ برآورده شود. این کتاب شامل هشت فصل است و با مروری بر کمی سازی میدان شرودینگر و ارتباط نزدیک بین نظریه میدان کوانتیزه و نظریه کالبد در مکانیک کوانتومی آغاز می شود. این مباحث با بحث در مورد کمی شدن میدان تابش و میدان ارتعاشات شبکه در یک جامد دنبال می شود. فصل بعد به معادلات خطی آشنا در نظریه میدان نسبیتی و استنباط برخی از نظریه های مستقل از چرخش ، که این زمینه ها مشترک هستند ، می پردازد. فصل دیگر روش استخراج قوانین حفاظت را برای زمینه هایی با چرخش دلخواه مستقیماً از معادلات میدان بدون توسل صریح به قضیه نیتر با استفاده از نسخه فضای پیکربندی هویت وارد شده کلی ، مورد بررسی قرار می دهد. سپس بحث به روش کمی سازی نسبیتی قابل استفاده در هر زمینه ای با چرخش دلخواه منتقل می شود. تغییر زمینه های مختلف تحت تحول لورنتز ؛ و یک روش کلی برای ساختن توابع موج به صراحت ، و همچنین کاربرد این روش در چندین مثال. فصل پایانی بر کمی سازی زمینه های متقابل تمرکز دارد. این کتاب برای فیزیکدانان و محققان مفید خواهد بود. قضیه با استفاده از نسخه فضای پیکربندی هویت وارد شده عمومی. سپس بحث به روش کمی سازی نسبیتی قابل استفاده در هر زمینه ای با چرخش دلخواه منتقل می شود. تغییر زمینه های مختلف تحت تحول لورنتز ؛ و یک روش کلی برای ساختن توابع موج به صراحت ، و همچنین کاربرد این روش در چندین مثال. فصل پایانی بر کمی سازی زمینه های متقابل تمرکز دارد. این کتاب برای فیزیکدانان و محققان مفید خواهد بود. قضیه با استفاده از نسخه فضای پیکربندی هویت وارد شده عمومی. سپس بحث به روش کمی سازی نسبیتی قابل استفاده در هر زمینه ای با چرخش دلخواه منتقل می شود. تغییر زمینه های مختلف تحت تحول لورنتز ؛ و یک روش کلی برای ساختن توابع موج به صراحت ، و همچنین کاربرد این روش در چندین مثال. فصل پایانی بر کمی سازی زمینه های متقابل تمرکز دارد. این کتاب برای فیزیکدانان و محققان مفید خواهد بود. و همچنین کاربرد این روش در چندین مثال. فصل پایانی بر کمی سازی زمینه های متقابل تمرکز دارد. این کتاب برای فیزیکدانان و محققان مفید خواهد بود. و همچنین کاربرد این روش در چندین مثال. فصل پایانی بر کمی سازی زمینه های متقابل تمرکز دارد. این کتاب برای فیزیکدانان و محققان مفید خواهد بود.
متون شمال هلند در ریاضیات پیشرفته: مقدمه ای بر هندسه های محدود بر پیشرفت های هندسه محدود ، از جمله نقشه برداری و ترکیبات متمرکز است. این نسخه خطی ابتدا اطلاعاتی در مورد مفاهیم اساسی هندسه محدود و هندسه گالوا ارائه می دهد. بحثها بر نگاشت خطی یک چهار ضلعی معین بر روی چهارضلعی دیگر متمرکز است. پیکربندی های نقطه 2 در یک سطح زنجیره ای گالوا. معادله متعارف منحنی های مرتبه دوم در سطوح زوج گالوا. و مجموعه ای از خطوط خطی که هواپیمای گالوا را بر روی خود ترسیم می کند. سپس متن در مورد تنظیمات و شبکه های هندسی ، و همچنین قضیه پنج ضلعی و پیکربندی دسارگوسی ، دو پنج ضلعی که در یکدیگر حک شده اند و مفهوم شبکه های هندسی می اندیشد. این نشریه نگاهی به کاربردهای ترکیبی هندسه های محدود و ترکیبی و هندسه های محدود می اندازد. موضوعات شامل کلیات نمودار پترسن ، مشکل افراطی ترکیبی و قضیه بسته شدن فضای هذلولی است. این کتاب منبع ارزشمندی از داده ها برای خوانندگان علاقه مند به هندسه محدود است.

نادر بازدید : 23 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

 بر مسائل مربوط به حقوق اخلاقی ، ایمنی و حقوق مالکیت فکری در بیوتکنولوژی ، نگاهی جامع به بزرگترین فناوری هایی است که از اوایل قرن بیستم انقلابی در زیست شناسی ایجاد کرده اند ، همچنین در مورد تأثیر آنها بر جامعه بحث کرده اند.مقدمه ای بر نمودارهای فاینمن تکنیک ها و روش های نمودار فاینمن را برای محاسبه مقادیر اندازه گیری شده تجربی ارائه می دهد. این کتاب در مورد موضوعات نمودارهای فاینمن که برای فیزیکدانان تجربی در نظر گرفته شده است بحث می کند. موضوعات ارائه شده شامل روشهای محاسبه عناصر ماتریس (با نظریه اغتشاش) و قوانین اساسی برای ساخت نمودارهای فاینمن می باشد. تکنیک های محاسبه مقطع و قطبش ؛ فرایندهایی که هر دو لپتون و هادرون در آن شرکت می کنند. و عوامل الکترومغناطیسی و ضعیف شکل هسته ها. فیزیکدانان تجربی و دانشجویان فارغ التحصیل فیزیک در کتاب ارزش خواهند یافت.ی بر ارتباطات فیبر نوری ، به روزترین و جامع ترین پوشش را در ارتباطات و کاربردهای فیبر نوری مدرن ارائه می دهد و تعادل خوبی بین نظریه و عمل ایجاد می کند که از ریاضیات و مشتقات زیاد جلوگیری می کند. بر خلاف دیگر کتابهای درسی موجود ، این کتاب همه فناوریها و پیشرفتهای مهم اخیر در زمینه ، از جمله تعدیل کننده های الکترواپتیک ، سیستمهای نوری منسجم و مدارهای فوتونی یکپارچه سیلیکون را پوشش می دهد. این کتاب مملو از مثالهای کاربردی ، مرتبط و مشکلات تمرین ، پوشش کاملی از مباحثی است که دانشجویان مهندسی اپتیک و ارتباطات برای موفقیت نیاز دارند.اصول سیستم ارتباطات فیبر نوری ، قوانین طراحی و اصطلاحات را پوشش می دهد
دانش آموزان را با اصول و ویژگی های فیزیکی اجزای فیبر نوری منفعل و فعال آشنا می کند
نحوه انجام طراحی سیستم فیبر نوری ، ارزیابی عملکرد و عیب یابی را به دانش آموزان آموزش می دهد
شامل پیشرفت های مدرن در استراتژی های مدولاسیون و رمزگشایی است
این کتاب از اصول اجزای نوری و اپتوالکترونیکی گرفته تا طراحی سیستم انتقال نوری و پیوندهای معمولی فیبر نوری ، تا سیستم های ارتباطی نوری مفیدتر با فرمت های مدولاسیون پیشرفته و DSP با سرعت بالا ، موارد ضروری را در مورد این موضوع ، حتی از جمله موارد مهم امروز ، پوشش می دهد. مناطق کاربردی شبکه های نوری منفعل ، مراکز داده و اتصالات نوری.
این کتاب بر موضوعات مربوط به اخلاق زیستی ، ایمنی زیستی و حقوق مالکیت معنوی تمرکز دارد و برای دانش آموزان تحصیلات تکمیلی و محققان حرفه ای اولیه که به فرصت ها و چالش های مرتبط با پیشرفت های بیوتکنولوژی علاقه مند هستند ، به آسانی قابل فهم است.
موضوعات مهمی که شامل پروژه ژنوم انسان ، شبیه سازی انسان ، فناوری rDNA ، 3R ها و رفاه حیوانات ، بیوتروریسم ، حقوق بشر و تبعیض ژنتیکی ، شیوه های آزمایشگاهی خوب ، شیوه های خوب تولید ، حفاظت از مواد بیولوژیکی و موارد دیگر است.
این کتاب پر از مطالعات موردی مرتبط ، مثالهای کاربردی ، پیوندهای اینترنتی و منابع برای مطالعه بیشتر ، نگاهی اساسی و جامع به راههایی است که بیوتکنولوژی بر جامعه جهانی ما تأثیر گذاشته است.نگاهی جامع به مفاهیم اخلاقی ، حقوقی و اجتماعی بیوتکنولوژی ارائه می دهد
تلاشهای جهانی انجام شده برای حل مسائل را مورد بحث قرار می دهد
شامل موارد موردی متعددی برای انتقال واضح تر مفاهیم و ترسیم دستورالعمل ها و قوانین مربوط به مسائل مربوط به بیوتکنولوژی است.
رویکرد مستقیمی را برای برجسته سازی و بحث در مورد مزایا و خطرات مربوط به آخرین بیوتکنولوژی ارائه می دهد

نادر بازدید : 30 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر نمودارهای فاینمن تکنیک ها و روش های نمودار فاینمن را برای محاسبه مقادیر اندازه گیری شده تجربی ارائه می دهد. این کتاب در مورد موضوعات نمودارهای فاینمن که برای فیزیکدانان تجربی در نظر گرفته شده است بحث می کند. موضوعات ارائه شده شامل روشهای محاسبه عناصر ماتریس (با نظریه اغتشاش) و قوانین اساسی برای ساخت نمودارهای فاینمن می باشد. تکنیک های محاسبه مقطع و قطبش ؛ فرایندهایی که هر دو لپتون و هادرون در آن شرکت می کنند. و عوامل الکترومغناطیسی و ضعیف شکل هسته ها. فیزیکدانان تجربی و دانشجویان فارغ التحصیل فیزیک در کتاب ارزش خواهند یافت.ه ای بر ارتباطات فیبر نوری ، به روزترین و جامع ترین پوشش را در ارتباطات و کاربردهای فیبر نوری مدرن ارائه می دهد و تعادل خوبی بین نظریه و عمل ایجاد می کند که از ریاضیات و مشتقات زیاد جلوگیری می کند. بر خلاف دیگر کتابهای درسی موجود ، این کتاب همه فناوریها و پیشرفتهای مهم اخیر در زمینه ، از جمله تعدیل کننده های الکترواپتیک ، سیستمهای نوری منسجم و مدارهای فوتونی یکپارچه سیلیکون را پوشش می دهد. این کتاب مملو از مثالهای کاربردی ، مرتبط و مشکلات تمرین ، پوشش کاملی از مباحثی است که دانشجویان مهندسی اپتیک و ارتباطات برای موفقیت نیاز دارند.
اصول سیستم ارتباطات فیبر نوری ، قوانین طراحی و اصطلاحات را پوشش می دهد
دانش آموزان را با اصول و ویژگی های فیزیکی اجزای فیبر نوری منفعل و فعال آشنا می کند
نحوه انجام طراحی سیستم فیبر نوری ، ارزیابی عملکرد و عیب یابی را به دانش آموزان آموزش می دهد
شامل پیشرفت های مدرن در استراتژی های مدولاسیون و رمزگشایی است
این کتاب از اصول اجزای نوری و اپتوالکترونیکی گرفته تا طراحی سیستم انتقال نوری و پیوندهای معمولی فیبر نوری ، تا سیستم های ارتباطی نوری مفیدتر با فرمت های مدولاسیون پیشرفته و DSP با سرعت بالا ، موارد ضروری را در مورد این موضوع ، حتی از جمله موارد مهم امروز ، پوشش می دهد. مناطق کاربردی شبکه های نوری منفعل ، مراکز داده و اتصالات نوری.

نادر بازدید : 67 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

کتابهای درسی پیشرفته در اقتصاد ، جلد 6: مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل تعادل: تغییرات روی موضوعات توسط ادگورث و والراس بر رویکردهایی که توسط ادگورث و والراس در مطالعه تجزیه و تحلیل تعادل ایجاد شده و ایجاد شده است ، متمرکز است. این کتاب ابتدا بر اقتصاد مبادله ، هسته اصلی بازی و اقتصادهای بزرگ تأکید می کند. بحث ها بر اقتصاد با پیوستگی عوامل ، تعادل والراس ، قیمت و تقاضا ، تعادل و فضای کالا متمرکز است. سپس نسخه خطی در مورد قضایای محدود برای هسته و وجود تعادلهای رقابتی تأمل می کند. موضوعات عبارتند از تعادل بدون محدویت ترجیحات ، وجود تعادل برای اقتصادهای دارای ترجیحات محدب ، تقاضای فردی ، ظهور قیمت ها ، رفتار مساوی بدون علامت برای اکثر موارد ، محدودیت یکنواخت تخصیص های اصلی و قضایای محدود برای اقتصادهای نوع و کپی. این نشریه مکاتبات پیوسته ، فوقانی و تحتانی نیمه پیوسته ، قضایای نقطه ثابت و جداسازی مجموعه های محدب را بررسی می کند. این کتاب منبع حیاتی داده برای اقتصاددانان و محققانی است که به تحلیل تعادل علاقه دارند.مقدمه ای بر ترمودینامیک تعادل ، ترمودینامیک کلاسیک و ترمودینامیک برگشت ناپذیر را مورد بحث قرار می دهد. این قوانین ترمودینامیک و ارتباط بین مفاهیم آماری و ویژگیهای ماکروسکوپی قابل مشاهده یک سیستم ترمودینامیکی را معرفی می کند. فصل 1 اولین قانون ترمودینامیک را مورد بحث قرار می دهد در حالی که فصل های 2 تا 4 به مفاهیم آماری می پردازد. فصل های بعدی پیوند بین آنتروپی و مفهوم گرمای برگشت پذیر آنتروپی را شرح می دهند. قانون دوم ترمودینامیک ؛ دگرگونی های افسانه ای و جبر یعقوبی در نهایت ، فصل 10 مقدمه ای بر ترمودینامیک برگشت ناپذیر ارائه می دهد. این کتاب به عنوان یک متن مقدماتی برای ترمودینامیک برای دانشجویان مهندسی مفید خواهد بود.مه ای بر مسائل مربوط به حقوق اخلاقی ، ایمنی و حقوق مالکیت فکری در بیوتکنولوژی ، نگاهی جامع به بزرگترین فناوری هایی است که از اوایل قرن بیستم انقلابی در زیست شناسی ایجاد کرده اند ، همچنین در مورد تأثیر آنها بر جامعه بحث کرده اند.
نگاهی جامع به مفاهیم اخلاقی ، حقوقی و اجتماعی بیوتکنولوژی ارائه می دهد
تلاشهای جهانی انجام شده برای حل مسائل را مورد بحث قرار می دهد
شامل موارد موردی متعددی برای انتقال واضح تر مفاهیم و ترسیم دستورالعمل ها و قوانین مربوط به مسائل مربوط به بیوتکنولوژی است.
رویکرد مستقیمی را برای برجسته سازی و بحث در مورد مزایا و خطرات مربوط به آخرین بیوتکنولوژی ارائه می دهد
این کتاب بر موضوعات مربوط به اخلاق زیستی ، ایمنی زیستی و حقوق مالکیت معنوی تمرکز دارد و برای دانش آموزان تحصیلات تکمیلی و محققان حرفه ای اولیه که به فرصت ها و چالش های مرتبط با پیشرفت های بیوتکنولوژی علاقه مند هستند ، به آسانی قابل فهم است.
موضوعات مهمی که شامل پروژه ژنوم انسان ، شبیه سازی انسان ، فناوری rDNA ، 3R ها و رفاه حیوانات ، بیوتروریسم ، حقوق بشر و تبعیض ژنتیکی ، شیوه های آزمایشگاهی خوب ، شیوه های خوب تولید ، حفاظت از مواد بیولوژیکی و موارد دیگر است.
این کتاب پر از مطالعات موردی مرتبط ، مثالهای کاربردی ، پیوندهای اینترنتی و منابع برای مطالعه بیشتر ، نگاهی اساسی و جامع به راههایی است که بیوتکنولوژی بر جامعه جهانی ما تأثیر گذاشته است.

نادر بازدید : 29 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر سیستم های مهندسی جنبه های مهم مهندسی سیستم ها را مورد بحث قرار می دهد. این پیش زمینه ای از روش های تحلیلی مناسب راه حل های دستی و راه حل های رایانه ای ارائه می دهد و همبستگی موجود در فرمول بندی جایگزین را نشان می دهد. این کتاب با مقدمه ای بر مدل ها و مدل سازی عناصر سیستم آغاز می شود. سپس فرمول های تعادل ، نمودارهای جریان سیگنال و محدودیت های هندسی سیستم های به هم پیوسته را مورد بحث قرار می دهد. پس از بررسی جنبه های پاسخ و رفتار سیستم در حوزه زمانی ، پاسخ سیستم را در حوزه فرکانس تجزیه و تحلیل می کند. همچنین روشهای تبدیل Z و کاربرد آنها در سیستمهای زمان گسسته و پیوسته را توضیح می دهد. در نهایت ، کتاب چندین رویکرد برای آزمایش پایداری سیستم های خطی ارائه می دهد.مه ای بر طراحی مهندسی یک متن کاملاً جدید است که عناصر اساسی طراحی مهندسی را برای یکپارچگی سازه پوشش می دهد. برخی از مهمترین مفاهیمی که دانش آموزان باید درک کنند ، مفاهیم مربوط به "تفکر طراحی" و استدلال هستند و نه فقط مفاهیمی که به رویکردهای نظری و تحلیلی ساده مربوط می شوند. این چیزی است که آنها را قادر می سازد تا با مشکلات طراحی * عملی برخورد کنند ، و نقطه شروع فکر کردن در مورد مشکلات به معنای «ساختارشکنی» است.مدیران انرژی باید روشهای جدید و متنوعی را برای رویکرد مدیریت انرژی در دارایی های شرکت خود بیاموزند زیرا تکنولوژی همچنان در حال تکامل است. معرفی شده در یک منبع منسجم و اساسی ، مقدمه ای بر ضروریات انرژی: بینش در مورد انرژی های هسته ای ، تجدیدپذیر و تجدید ناپذیریک ابزار آموزنده برای درک مراحل اصلی معرفی و نگهداری سیستم مدیریت انرژی (EnMS) ارائه می دهد. مرجع با شروع یک مقدمه سطح بالا ، رویکردی ساختار یافته در پیش گرفته و در منابع مختلف انرژی همراه با سهم خود در بهره وری انرژی ، با تمرکز بر انرژی هسته ای ، انرژی های تجدیدپذیر و تجدید ناپذیر ، غرق می شود. گزینه های متعددی از جمله ملاحظات اقتصادی و مقایسه هزینه ها برای هر منبع انرژی ، فناوری ذخیره انرژی و نحوه معرفی یک سیستم مدیریت انرژی به شرکت شما مورد بحث قرار می گیرد. موضوعات پیشرفته تر شامل سیستم های نیروگاه راکتور هسته ای و تجزیه و تحلیل هیدرولیکی حرارتی آنها و همچنین انعطاف پذیری سایبری برای سیستم های الکتریکی و کنترل نیروگاه های آینده است. نوشته شده توسط کارشناسان ،مقدمه ای بر ضروریات انرژی: بینش در مورد انرژی های هسته ای ، تجدیدپذیر و غیر تجدیدپذیر به مدیران و مهندسان انرژی امروز یک نقطه شروع محکم برای برآوردن نیازهای انرژی امروز و آینده می دهد.مفاهیم ، تکنیک ها و ابزارهای کلیدی پیرامون مدیریت انرژی را درک کنید
بیاموزید که چگونه در تصمیمات مدیریت روزانه خود ، بهره وری هوشمندانه انرژی را لحاظ کنید
مهارتها و دانش فنی اساسی را در مورد سیستمهای انرژی تجدیدپذیر و غیر تجدیدپذیر به دست آورید
با تجزیه و تحلیل مشکلات طراحی به عنوان سیستم های پیچیده متشکل از اجزای ساده تر ، و توسعه راه حلی از تجربیات شناخته شده چنین سازه هایی ، می توان رویکردی را توسعه داد که دانش آموز را قادر سازد تا با خیال راحت حتی با سناریوهای طراحی کاملا بیگانه مقابله کند. جنبه اساسی دیگر فرایند طراحی - مفهوم شکست و اجتناب از آن - نیز به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرد و اهمیت نه تنها در نظر گرفتن شرایط شکست مورد انتظار در مرحله طراحی بلکه بررسی این شرایط در مورد طراحی تکمیل شده نیز اهمیت دارد. استرس دارد
این جنبه ها در ترکیب یک روش سیستماتیک در نظر گرفتن روند طراحی را ارائه می دهند و بدون شک مورد استقبال بسیاری از دانشجویان ، کادر آموزشی و مهندسین حرفه ای قرار می گیرد.

نادر بازدید : 55 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

مقدمه ای بر سیستم های مدیریت اسناد الکترونیکی مروری عمیق بر فناوری مدیریت اسناد الکترونیکی با استفاده از پردازش تصویر الکترونیکی مدرن دارد. با توجه به تغییر سیستم های ذخیره و بازیابی اسناد مبتنی بر میکروگرافیک به سیستم های جدید ضبط اسناد الکترونیکی ، منبع اصلی اطلاعات برای مدیران و کارکنان فنی سازمان ها خواهد بود. همچنین با توجه به بهبود بهره وری از طریق مدیریت الکترونیکی حجم زیادی از سوابق داده ، برای سازمانهایی مفید خواهد بود.مقدمه ای بر دستگاه های الکتروپتیک با هدف معرفی مقدمه ای بر اثر الکتروپتیک و خلاصه کار بر روی دستگاه هایی که از اثر الکتروپتیک استفاده می کنند ، خلاصه می شود. این کتاب زمینه لازم را برای اپتیک کریستال کلاسیک ارائه می دهد. سپس متن مباحثی از جمله تقارن بلورها ، توضیح تنسور خواص دی الکتریک خطی ، انتشار در محیطهای ناهمسانگرد و دستگاههای نوری کریستال منفعل را مورد بحث قرار می دهد. این کتاب همچنین توصیف پدیدارشناختی خواص دی الکتریک تنسور غیر خطی بلورها را با تأکید بر اثر الکتروپتیک شرح می دهد. طراحی و کاربرد دستگاه ؛ و فهرستی از ضرایب الکتروپتیک خطی برای مواد مختلف. افرادی که درگیر مطالعه دستگاه های الکتروپتیک هستند ، متن را ارزشمند می دانند.مقدمه ای بر روش ها و ابزارهای الکتروفیزیولوژیکی همه موضوعات مورد علاقه الکتروفیزیولوژیست ها ، عصب شناسان و نوروفیزیولوژیست ها را شامل می شود ، از نفوذ قابل اعتماد سلول ها ، رفتار و عملکرد تجهیزات ، تا ابزارهای ریاضی موجود برای تجزیه و تحلیل داده ها. این مقاله مزایا و معایب تکنیک ها و روش های مورد استفاده در الکتروفیزیولوژی و نحوه اجتناب از مشکلات آنها را مورد بحث قرار می دهد. به ویژه در دورانی که راه حل های خارج از قفسه با کیفیت بالا به آسانی در دسترس هستند ، برای الکتروفیزیولوژیست مهم است که بفهمد تجهیزاتش چگونه سیگنال های بیولوژیکی ولتاژ پایین را به دست می آورد و تحلیل می کند. آشنایی با روشها و ابزارهای الکتروفیزیولوژیکیاین نیاز را برطرف می کند این کتاب مبانی اجزای الکترونیکی غیرفعال و فعال و مدارهای مورد استفاده در دستگاه هایی مانند تقویت کننده های (ولتاژ-گیره) را ارائه می دهد ، به نقاط قوت نیمه هادی های مدرن و همچنین محدودیت های ذاتی حتی تجهیزات پیشرفته می پردازد. این کتاب به طور خلاصه زمینه نظری پدیده های بیولوژیکی را توصیف می کند. این کتاب شامل یک آموزش بسیار مفید در زمینه الکترونیک است که دانش آموزان و فیزیولوژیست ها را با مبانی مهم مهندسی الکترونیک مورد نیاز برای درک عملکرد تنظیمات الکتروفیزیولوژیکی آشنا می کند. با حوزه وسیع تجزیه و تحلیل سیگنال به گونه ای برخورد می شود که هم برای افراد ناآگاه و هم برای متخصصان ارزشمند است. به عنوان مثال ، کاربرد پیچیدگی ها و (فوریه ، پاسکال) در تشخیص سیگنال ،امکانات و راه حل ها را به همراه مشکلات ، مشکلات و مصنوعات تجهیزات و الکترودها معرفی می کند
مبانی پردازش سیگنال سیگنال های آنالوگ ، قطارهای اسپایک و ضبط های تک کانالی و همچنین روش های ضبط و پردازش سیگنال را ارائه می دهد
شامل ضمائم ایمنی الکتریکی ، استفاده از مانیتورهای CRT در تحقیقات و مبانی برخی از ابزارهای ریاضی مورد استفاده

نادر بازدید : 30 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

این کتاب سهم روانشناسی اجتماعی در ارتباطات از راه دور را بررسی می کند و به نوبه خود نحوه کمک مخابرات به روانشناسی اجتماعی را بررسی می کند. در کل تأکید بر تحقیقات و نظریه تجربی است. تاریخچه و پیشرفت تلفن با توجه ویژه به کاربردها و اثربخشی آن ، خصوصاً در مصاحبه و نظرسنجی ، مداخلات بحرانی و مشاوره و کنفرانس ها و تدریس ، مورد بحث قرار گرفته است. زمینه نظری استدلالهای اصلی کتاب ، با تمرکز بر ارتباطات غیرکلامی ، به ویژه نگاه ، ارتباط چشمی ، دیدن و بی دقتی ارائه شده است. تحقیقات نتیجه ، به ویژه انتقال اطلاعات و حل مسئله ، اقناع و ادراک شخص مورد بحث قرار گرفته است. روند همچنین شامل محتوا و سبک تعاملات مورد بررسی قرار می گیرد.بخش خاتمه تحقیقات اخیر در مورد آموزش و یادگیری از طریق تلفن را بررسی می کند.

این کتاب 13 چالش اصلی را که طراحان هنگام کار در مورد کارشان با آنها روبرو هستند را مشخص می کند و راهکارهای ارتباطی را ارائه می دهد تا یک طراحی بهتر و نه یک بحث بلندتر ، چیزی باشد که باعث ورود آن به جهان می شود.

این یک واقعیت است که همه ما می خواهیم طراحی فوق العاده ای را به جهان ارائه دهیم ، اما هیچ محصولی بدون انجام بررسی ها ، بازخورد و ثبت نام در بازار ، هرگز از آن خارج نمی شود. به عنوان یک طراح تعامل یا UX ، روند کلی پیشرفت سریعتر ، کار بیشتر و بحث کمتر را احساس کرده اید. وقتی که ما وقت خود را صرف ساخت کارهای هنری می کنیم ، به ایده های خود وابسته می شویم و واکنش احساسی یا بازخورد دادن از آن ، هنگامی که باید وقت خود را برای رمزگشایی و توضیح یا تطبیق طرح اختصاص دهیم ، بسیار آسان می شود. 

برقراری ارتباط با UX Vision به شما کمک می کند مهارت ها و الگوهای رفتاری را برای ارائه کار خود به روش های ترغیب کننده تر شناسایی کرده و به بازخورد همکاران و ذینفعان پاسخ سازنده تری دهید

نادر بازدید : 34 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

برقراری ارتباط با کودکان عادی و عقب مانده راهی را در دستیابی کودکان بهنجار و اشتباهاتی که مرتکب می شوند را کشف می کند. هدف این تحقیق ردیابی رشد مشترک بین مشاغل در درک رشد زبان عادی و زبان فرد عقب مانده و تشویق تحقیقات ، به ویژه از نوع میان رشته ای است. این کتاب در پنج بخش اصلی تنظیم شده است. مشارکت کنندگان دیدگاههای مختلف شغلی را در مورد چگونگی و دلیل اشتباه گرفتن عقب مانده ذهنی در ارتباطات خود و استفاده از روشهای درمانی ارائه می دهند. آنها همچنین یافته های تحقیقاتی خود را ، اغلب در مناطق كم كاوش یا از زاویه جدید ، ارائه می دهند و نظر خود را در مورد انواع و موضوعات تحقیقاتی كه باید انجام شود ، ارائه می دهند. این کتاب مورد توجه روانشناسان دانشگاهی و بالینی ، مربیان ، زبان شناسان ،مشاوران و مربیان پرستاری و مطالعات اجتماعی ، پزشکان بهداشت کودکان ، روانپزشکان و طیف وسیعی از درمانگران.

نادر بازدید : 32 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

برقراری ارتباط تصاویر با یک دیدگاه تاریخی منحصر به فرد از نقش تصاویر در ارتباطات آغاز می شود و سپس برای توضیح کاربردها و الزامات یک سیستم مدرن کد نویسی ویدیو ، بر اساس آن بنا می شود. این مقاله از تجربیات گسترده علمی و حرفه ای نویسنده در زمینه پردازش سیگنال و کدگذاری ویدئو برای ارائه متنی استفاده می کند که از نظر الگوریتمی دقیق ، در عین حال قابل دسترسی ، با استانداردهای مدرن و کاربردی مرتبط است. این یک زمینه دقیق در درک بصری ارائه می دهد ، و نشان می دهد که چگونه می توان روشهای مدرن فشرده سازی تصویر و فیلم را برای دستیابی به سطح عملکرد با کیفیت نرخ مورد تقاضای برنامه ها ، شبکه ها و کاربران امروزی طراحی کرد.
با استفاده از این کتاب می آموزید:

  • اصول ارتباطات ویدئویی را پوشش می دهد و شامل یک زمینه قوی در نحوه درک ما از تصاویر و فیلم است ، و اینکه چگونه می توانیم از افزونگی برای کاهش میزان بیت و بهبود عملکرد اعوجاج نرخ بهره ببریم
  • بینش عمیقی در مورد مشکلات مرتبط با انتقال فیلم در زمان واقعی از طریق شبکه ها (بی سیم و ثابت) ایجاد می کند.
  • از استاندارد پیشرفته کدگذاری ویدئو (H.264 / AVC) به عنوان پایه ای برای توسعه الگوریتم در زمینه فشرده سازی مبتنی بر بلوک استفاده می کند
  • بینش در مورد استانداردهای برنامه نویسی ویدیویی آینده مانند ابتکار جدید ISO / ITU با کدگذاری ویدئو با راندمان بالا
  • مسائل عملی هنگام اجرای کدک ، مانند گسترش مرز تصویر و کاهش پیچیدگی ، با تأکید ویژه بر الگوریتم های کارآمد برای تبدیل ، برآوردگرهای حرکت و انعطاف پذیری خطا
  • تعارضات بین فشرده سازی فیلم معمولی ، بر اساس کدگذاری متغیر با طول و پیش بینی مکانی و شرایط مورد نیاز برای انتقال انعطاف پذیر خطا
  • نحوه ارزیابی کیفیت تصاویر و محتوای ویدئویی کدگذاری شده ، هم از طریق آزمایش های ذهنی و هم با استفاده از معیارهای عینی بهینه شده ادراکی
  • ویژگی ها ، عملکرد و عملکرد پیشرفته ترین کدگذاری ویدئو با کارایی بالا
نادر بازدید : 41 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مقالات ، سخنرانی ها و پوسترهای ارتباطی علمی به طور موثر یک کتاب راهنما در زمینه نوشتن علوم و ارتباطات است که اساتید ، دانشجویان و متخصصان در زمینه های STEM می توانند به صورت عملی از آن استفاده کنند. این کتاب از یک سبک نوشتاری و ارائه روشن و مختصر حمایت می کند و کاربران را قادر می سازد تا روی محتوا تمرکز کنند.

متن برای انگلیسی زبانان بومی و غیر بومی مفید است. این کتاب شامل فصل هایی در صنعت چاپ و نشر (بحث در مورد کتابشناسی ، شاخص های h و استنادها) ، دزدی ادبی و نحوه گزارش گیری صحیح داده ها است. همچنین راهنمای عملی برای نوشتن معادلات را ارائه می دهد و مطالب تمرینی گسترده ای متشکل از تمرین و راه حل را در اختیار خواننده قرار می دهد

  • شامل چگونگی نمایش دقیق و واضح نتایج ، ایده ها و نتیجه گیری ها
  • عباراتی را که در ادبیات علمی رایج است و هرگز نباید استفاده شود ، شناسایی می کند
  • درباره نظریه ارائه بحث می کند ، از جمله مثالهای "قبل و بعد" که بهترین روشها را برجسته می کند
  • مثالهای مشخص و گام به گام در مورد چگونگی تهیه نمودارها و جداول آماده دوربین ارائه می دهد
نادر بازدید : 26 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مشترک المنافع در کار ماهیت ماشین آلات متنوعی را که در داخل مشترک المنافع در حال کار است ، برای بررسی همکاری بین کشورهای عضو در همه سطوح و در بسیاری از حوزه های مختلف ، از جمله آموزش عالی بررسی می کند. این دبیرخانه مشترک المنافع و وظایف آن را در تئوری و عمل همراه با بنیاد مشترک المنافع ، انجمن پارلمان مشترک المنافع و ماشین آلات اقتصادی مشترک المنافع ، از جمله کمیته ارتباط مشترک المنافع و شرکت توسعه مشترک المنافع ، توصیف می کند. این کتاب شامل 10 فصل است و با بحث در مورد چگونگی ماشین آلات مشترک المنافع که موجود است می تواند رشد کند و به طور موثرتری برای 800 میلیون نفر از مردم کشورهای عضو استفاده شود ، همچنین مشاوره و همکاری در این زمینه آغاز می شود. ملتهاگروه های منطقه ای در آسیا ، آفریقا و کارائیب همراه با کنفرانس های سران دولت در نظر گرفته شده اند. فصل های زیر مربوط به عملکرد دبیرخانه مشترک المنافع و روابط مشترک المنافع با سازمان ملل است. بنیاد مشترک المنافع ؛ انجمن پارلمان مشترک المنافع ؛ و م Instituteسسه مشترک المنافع و ارتباط آن با انجمن سلطنتی مشترک المنافع. برخی از زمینه های همکاری بین کشورهای مشترک المنافع مورد بررسی قرار می گیرد ، از جمله آموزش عالی ، پزشکی و ارتباطات و هنر. این مونوگرافی مورد توجه دانشمندان علوم سیاسی ، سیاستمداران ، مقامات دولتی و دانشجویان و دست اندرکاران حوزه روابط بین الملل خواهد بود.فصل های زیر مربوط به عملکرد دبیرخانه مشترک المنافع و روابط مشترک المنافع با سازمان ملل است. بنیاد مشترک المنافع ؛ انجمن پارلمان مشترک المنافع ؛ و م Instituteسسه مشترک المنافع و ارتباط آن با انجمن سلطنتی مشترک المنافع. برخی از زمینه های همکاری بین کشورهای مشترک المنافع مورد بررسی قرار می گیرد ، از جمله آموزش عالی ، پزشکی و ارتباطات و هنر. این مونوگرافی مورد توجه دانشمندان علوم سیاسی ، سیاستمداران ، مقامات دولتی و دانشجویان و دست اندرکاران حوزه روابط بین الملل خواهد بود.فصل های زیر مربوط به عملکرد دبیرخانه مشترک المنافع و روابط مشترک المنافع با سازمان ملل است. بنیاد مشترک المنافع ؛ انجمن پارلمان مشترک المنافع ؛ و م Instituteسسه مشترک المنافع و ارتباط آن با انجمن سلطنتی مشترک المنافع. برخی از زمینه های همکاری بین کشورهای مشترک المنافع مورد بررسی قرار می گیرد ، از جمله آموزش عالی ، پزشکی و ارتباطات و هنر. این مونوگرافی مورد توجه دانشمندان علوم سیاسی ، سیاستمداران ، مقامات دولتی و دانشجویان و دست اندرکاران حوزه روابط بین الملل خواهد بود.و م Instituteسسه مشترک المنافع و ارتباط آن با انجمن سلطنتی مشترک المنافع. برخی از زمینه های همکاری بین کشورهای مشترک المنافع مورد بررسی قرار می گیرد ، از جمله آموزش عالی ، پزشکی و ارتباطات و هنر. این مونوگرافی مورد توجه دانشمندان علوم سیاسی ، سیاستمداران ، مقامات دولتی و دانشجویان و دست اندرکاران حوزه روابط بین الملل خواهد بود.و م Instituteسسه مشترک المنافع و ارتباط آن با انجمن سلطنتی مشترک المنافع. برخی از زمینه های همکاری بین کشورهای مشترک المنافع مورد بررسی قرار می گیرد ، از جمله آموزش عالی ، پزشکی و ارتباطات و هنر. این مونوگرافی مورد توجه دانشمندان علوم سیاسی ، سیاستمداران ، مقامات دولتی و دانشجویان و دست اندرکاران حوزه روابط بین الملل خواهد بود.

نادر بازدید : 30 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

بیواتانول یکی از اصلی ترین سوخت های زیستی است که در حال حاضر به عنوان جایگزین نفت در کاربردهای حمل و نقل استفاده می شود. با این وجود ، اختلافات بر سر تأمین غذا و کاربری زمین ، تولید و استفاده از آن را به موضوعی بحث برانگیز تبدیل کرده است. فناوری تولید الکل زیستی نسل دوم ، مبتنی بر (شیمیایی) تبدیل لیگنوسلولز غیر غذایی ، مزایای بالقوه ای را نسبت به فرآیندهای تولید اتانول زیستی موجود با انرژی زیاد ارائه می دهد. فشار مواد غذایی در مقابل سوخت ممکن است با استفاده از طیف وسیعی از مواد خوراکی زیست توده لیگنوسلولزیک ، از جمله محصولات انرژی ، باقیمانده سلولزی و به ویژه مواد زائد کاهش یابد.

تولید الکل زیستی مهندسی فرآیند ، فناوری ، مدل سازی و یکپارچه سازی کل زنجیره تولید برای تولید الکل زیستی الکل زیستی از زیست توده لیگنوسلولزیک را پوشش می دهد. در ابتدا با بررسی تولید اتانول زیستی ، پوشش این کتاب به تولید الکلهای زیستی با زنجیره طولانی تر می پردازد که برای آینده صنعت بسیار اساسی خواهد بود.

بخش اول ، ویژگی ها و فرایندهای کلیدی درگیر در پیش تیمار و تقسیم زیست توده لیگنوسلولزی برای تولید الکل زیستی ، از جمله پیش تیمار هیدروترمال و ترموشیمیایی ، و تقسیم بندی برای جداسازی مواد اولیه با ارزش فرآیند را بررسی می کند. قسمت دوم فرآیندهای هیدرولیز (ساخاریفیکیشن) را که برای مواد اولیه پیش تصفیه شده قابل استفاده است ، پوشش می دهد. این شامل رویکردهای اسیدی و آنزیمی است و همچنین مهمتر آن است که توسعه آنزیم های خاص برای بهبود این مرحله تبدیل را پوشش می دهد. این پوشش در بخش سه گسترش یافته است ، با فصل بررسی فرآیندهای هیدرولیز و تخمیر یکپارچه ، و چالش های تخمیر و تخمیر شکر قندهای مشتق شده از لیگنوسولولز ، و همچنین فرایندهای جداسازی و تصفیه برای استخراج الکل زیستی.

بخش چهار ، رویکردهای تجزیه و تحلیل ، نظارت و مدل سازی مربوط به فرآیند و کنترل کیفیت را در مراحل قبل ، هیدرولیز و تخمیر تولید لیگنوسلولز به تولید الکل زیستی بررسی می کند. سرانجام ، قسمت پنجم به ارزیابی چرخه زندگی تولید لیگنوسلولز به الکل زیستی و همچنین تولید مواد شیمیایی با ارزش و الکل های با زنجیره طولانی تر از زیست توده لیگنوسلولزیک می پردازد.

تولید بیو الکل با داشتن تیم برجسته بین المللی همکاری کنندگان ، مرجعی استاندارد برای مهندسان سوخت ، شیمی دانان و بیوشیمیان صنایع ، دانشمندان گیاهان و محققان در این زمینه است

به الکل زیستی
بررسی ویژگی ها و فرایندهای کلیدی درگیر در پیش تیمار و تقسیم زیست توده لیگنوسلولزیک برای تولید الکل زیستی
تجزیه و تحلیل ، نظارت و مدل سازی رویکردهای مربوط به فرآیند و کنترل کیفیت در پیش تصفیه ، هیدرولیز و تخمیر را بررسی می کند

http://varooe.blogfa.com/post/10
https://takamolat.blogsky.com/1399/12/07/post-27/
https://nitran.blogiran.net/Post/8
http://birnam.azadblog.com/post-194208.html
http://fifband.takblog.net/Post/7/
http://utanvir.famblog.ir/post/11
http://toofanatash.mahdiblog.com/article-22.html
http://robero.blogtez.com/post19.php
https://birtanips.farsiblog.com/1399/12/07/55
http://zakanan.rahatblog.ir/post/34
http://ditrooshh.samenblog.com/845
http://ekteshaf.royablog.ir/post/42
http://wastin.limoblog.ir/post-33.html
http://kavbish.shoplogger.ir/post/23
http://aiiinternet.loger.ir/post/22
http://avandir.b88.ir/post-189562.html
http://sidnip.bestblog.ir/post/20
http://mohemtar.loxblog.com/post/25/
http://telegrafer.rozblog.com/post/43
http://talayab.avablog.ir/post/45/
http://hilarin.parsiblog.com/Posts/48/
http://kantigg.blog.ir/post/785

نادر بازدید : 97 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

بهترین: اجرای فعالیت های توسعه شغلی برای کارآموزان تحقیقات پزشکی ، یک راهنمای آموزشی برای موسساتی است که مایل به ایجاد ، تکمیل یا بهبود پیشنهادات شغلی و توسعه حرفه ای خود هستند. هر فصل دیدگاه انحصاری یک مدیر از 17 تجربه گسترش در آموزش علمی (BEST) را فراهم می کند. پاورپوینت بررسی تثبیت و تورم خاک رس توسط گیاه بامبو این کتاب می تواند به موسساتی کمک کند که دانشجویان کارشناسی ارشد را در مشاغل مختلف با تدریس اعضای هیئت علمی و کارمندان ، نحوه ایجاد و اجرای برنامه های توسعه شغلی ، نحوه برجسته کردن اثربخشی پیشنهادات ، نحوه اثبات ایجاد یک برنامه از ابتدا و نحوه انجام آنها آموزش می دهد. برای اطلاع از اساتید و کارکنان در مورد خریدهای سازمانی.

این برای روسای مدارس تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی و کارکنان که می خواهند برنامه های توسعه شغلی را در موسسات خود اجرا و نهادینه کنند ، یکی از موارد ضروری است. همچنین برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فوق دکترا ایده آل است.

برای موسساتی که می خواهند پیشنهادات شغلی و توسعه حرفه ای خود را ایجاد یا تکمیل کنند ، یک راهنمای آموزشی ارائه می دهد

شامل دیدگاه های مدیران 17 تجربه گسترده در موسسه آموزش علمی (BEST) است

به مواردی می گوید که دانشجویان تحصیلات تکمیلی و جمعیت فوق دکترا اکنون می توانند برای کمک به گسترش نتایج شغلی استفاده کنند

بهترین دوره کتاب کاری اینترنت لعنتی سیسکو ، آنچه را که لازم است در مورد همه مباحث مربوط به اینترنت در مورد سیسکو بدانند ، به خوانندگان نشان می دهد. این کتاب درک درستی از راه حلهای VoIP فعلی سیسکو و روشهای به کارگیری آنها را نشان می دهد که نحوه پیکربندی کلیه محصولات اصلی VoIP سیسکو - از جمله نرم افزار Cisco CallManager ، تلفنهای سری Cisco 7910 و IP PBX های مبتنی بر سرور را نشان می دهد. در مورد پروتکل های IPv6 و همچنین کیفیت خدمات IP (QoS) و چگونگی کاربرد آن در محیط های Enterprise و Internet Provider (ISP) بحث می شود.

علاوه بر این ، فن آوری های بی سیم سیسکو با جزئیات پوشش داده شده است. سیسکو از اولویت بالایی برای امنیت برخوردار است و در اینجا خوانندگان می توانند پوشش کاملی از محصولات امنیتی سیسکو مانند مجموعه فایروال PIX محصولات ، ترجمه آدرس شبکه (NAT) ، متمرکز کننده VPN سیسکو و IPSec ، احراز هویت سیسکو ، مجوز و حسابداری پیدا کنند. (AAA) ، سوئیچ خدمات محتوا (CSS) و سیستم شناسایی نفوذ شبکه امن سیسکو.

این کتاب مطمئناً به یک مرجع گوش سگ برای همه مهندسان و مدیران سیسکو تبدیل خواهد شد.

یك كتاب كه تمام مفاهیم و تنظیمات اصلی كار اینترنت Cisco را پوشش می دهد.

- تنها کتابی که به مباحث مربوط به کار اینترنت Cisco مراجعه می کند: Voice Over IP ، Remote Access ، Wireless ، AVVID و QoS. علاوه بر این ، فناوری های جدید به طور عمیق تحت پوشش قرار گرفته اند: AVVID ، SIP ، MGCP و موارد دیگر.

- یک مرجع 1 مرحله ای برای متخصصان سیسکو که نیاز به پوشش موضوعات اصلی آزمون سیسکو دارند.

نادر بازدید : 53 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

درآمد اینترنتی آسان 8 روش برای کسب درآمد از خانه MEXICO CITY.- گذراندن تمام روز در خانه بدون کار می تواند بسیار طاقت فرسا باشد ، اما امروز بیش از هر زمان دیگری گزینه های مختلفی برای استخدام شما از خانه وجود دارد و ما در اینجا آنها را به شما ارائه می دهیم.

مزیت صرف وقت زیاد در خانه این است که ما نه تنها می توانیم از استعدادهای خود استفاده کنیم ، بلکه می توانیم آن کسب و کار یا پروژه ای را که برای کسب درآمد اضافی در ذهن داشتیم شروع کنیم.

بیشتر ما در یک خط هستیم و به همین دلیل است که باید از این روزها یعنی ادامه یادگیری و خلق چیزهای جدید بهترین استفاده را ببریم. Fintonic ، یک برنامه مالی شخصی است که در مورد نحوه استفاده بهتر از پول خود مدیریت و راهنمایی می کند ، نکاتی را برای کسب درآمد در حالی که در خانه هستیم به اشتراک گذاشته است.

این نکات برای کسانی که متأسفانه این روزها بیکار هستند و به دنبال تولید آن هستند و یا افرادی که می خواهند یک بار و برای همیشه آن پروژه را شروع کنند برای کسب درآمد اضافی مناسب هستند.

1. سرمایه گذاری کنید

می توانید این کار را در مشاغل بخشهایی انجام دهید که از شرایط سلامتی مانند خدمات غذایی ، دوره های آنلاین ، ارتباطات از راه دور ، فروش اینترنتی و غیره بهره مند شده اند.

در حقیقت ، شرکت سرمایه گذاری MKM Partners "شاخص خانه بمان در خانه" را ایجاد کرد تا شرکت های تحت مالکیت را که با این شرایط سرآمد هستند برجسته کند ، و این یک فرصت عالی برای بهره برداری از همه این بخش ها است.

2. یوتیوب

اگر همیشه می خواستید یوتیوب باشید این شانس شماست. با محتوای قابل توجه و قدرتمند کانال را تغذیه کنید و با صرف وقت و وقف قادر به درآمدزایی بیشتری خواهید بود.

برخی از ایده ها می توانند عبارتند از: آموزش ، کلاس ، درآمد اینترنتی آسان دستور العمل های آشپزی ، بررسی کتابهای مورد علاقه یا نکات موسیقی یا آرایش ، زیبایی و غیره.

3. فروشگاه آنلاین

کسانی که مبلمان می سازند ، گیاهان ، صنایع دستی ، وسایل تزئینی یا هر چیز دیگری که باعث می شود افراد در خانه احساس بهتری داشته باشند یا به آنها امکان یادگیری یا تقویت مهارت را می دهد ، می توانند از افتتاح فروشگاه آنلاین سود ببرند.

4. محتوای چندرسانه ای ایجاد کنید

نوشتن ، ویرایش ویدئوها ، مدیریت شبکه های اجتماعی ، ترجمه یا رونویسی سریع مهارت های بسیار ارزشمند امروزی هستند. اکنون زمانی است که بسیاری از آنها به چنین خدماتی احتیاج دارند ، به ویژه رسانه ها ، وبلاگ ها ، اینفلوئنسرها و شرکت ها.

5. کلاسهای آنلاین

برگزاری کلاسها در اینترنت از طریق یک بستر آنلاین یا از طریق تماس ویدیویی با همسایگان یا آشنایان یک گزینه عالی برای تقویت استعدادهای شما و آموزش دیگران است که می خواهند یاد بگیرند.

اگر زبان دیگری ، نوعی رقص یا مهارت در یک مهارت را می دانید ، زمان آن فرا رسیده است که این مهارت ها را به دیگران بیاموزید.

6. مربیگری

اگر علاقه مند به مباحث رهبری و سلامت جسمی و روحی هستید ، وقت آن است که در یک دوره مربیگری شرکت کنید. یک ایده عالی انجام آنلاین آن از طریق یک صفحه است و یا حتی می توانید دوره های شخصی سازی شده را از طریق تماس ویدیویی ارائه دهید.

7. عکاسی

برای زندگی یا کسب درآمد اضافی با عکاسی نیازی به رفتن به رویدادهای عظیم مانند عروسی ، غسل تعمید یا XV سال نیست. فروش تصاویر خوب به بانک عکس آنلاین یا ارائه خدمات روتوش یا ویرایش عکس با فتوشاپ امکان پذیر است. اگر دانش برنامه های طراحی را دارید ، پیش بروید!

8. فروش ماسک صورت یا ژل ضد باکتری

 

اگر هدف شما ساخت وسایل است و مواد لازم مانند چرخ خیاطی و پارچه را دارید ، گزینه خوبی تهیه ماسک های قابل استفاده مجدد برای صورت است ، زیرا در حال حاضر تقاضای زیادی دارند.

به همین ترتیب ، اگر دانش لازم برای تهیه ژل ضد باکتری درآمد اینترنتی آسان موثر را داشته باشید ، می توانید درآمد بسیار خوبی کسب کنید. فقط سعی کنید آنها را با قیمت های بیش از حد نفروشید.

ایده های بیشتر

اگرچه لزوماً به معنای ماندن در خانه در همه اوقات نیست ، تحویل پذیر شدن ، انجام فروشگاه مواد غذایی برای افراد مسن یا تهیه غذا ، دسر یا بسته های ویژه در خانه و فروش آنها به همسایگان یا منطقه می تواند کمک بزرگی به شما کند.

امروزه افراد نه تنها مجبور به کار هستند ، بلکه باید غذای خود را نیز تهیه کنند و سپس ظرف ها را بشویند ، از کودکان مراقبت کرده و در انجام تکالیف به آنها کمک کنند. چرا روند لذت بخش تر نیست؟

به همین ترتیب ، اگر ماشین دارید ، سفر به همسایگان با یک قیمت ترجیحی امکان پذیر است. هرکسی که نمی خواهد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کند می تواند به شما مراجعه کند.

نظر شما در مورد ایده ها چیست؟

دفعه بعدی که می خواهید پیتزا بخورید درآمد اینترنتی آسان چه تغییری می کند؟

آیا به خاطر کره زمین وقت آن است که برای همیشه از شر بلیط خلاص شویم؟

نادر بازدید : 56 یکشنبه 09 شهریور 1399 نظرات (0)

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی 7 روش واقعی برای کسب درآمد آنلاین پیدا کنید کدام 7 روش پرکاربرد در وب برای ایجاد درآمد منفعل است.

این که آیا شما به دنبال کسب درآمد سریع هستید یا به دنبال نتایج طولانی مدت و پایدار از دیدگاه درآمد هستید ، قطعاً روش های کسب درآمد آنلاین وجود دارد . واقعیت این است که کسب درآمد آنلاین به همان اندازه که به نظر می رسد دشوار نیست اما با این وجود نیاز به نظم و انضباطی دارد.

باید بدانید که محبوب ترین راه های کسب درآمد جدی در اینترنت 7 است. برخی از آنها نتایج فوری را برای شما فراهم می کنند و به شما در رفع نیازهای اولیه ماهانه خود از جمله اجاره ، بنزین و مواد غذایی کمک می کنند ، در حالی که دیگران پتانسیل تغییر زندگی شما را با انقلابی شدن دارند. امور مالی بلند مدت شما.

صرف نظر از روشی که برای ایجاد درآمد اینترنتی خود انتخاب می کنید ، باید یک نکته بسیار مهم را درک کنید. پول را می توان بدست آورد و هزینه کرد ، پس انداز کرد و سرقت کرد ، سرمایه گذاری کرد و هدر داد ، اما وقت آن نیست. به همین دلیل زمان بسیار ارزشمندتر از پول است . شما نمی توانید زمان را از نو مجدد کنید. پس از صرف ، برای همیشه از بین رفته است

اگر وقت ندارید ، درآمدزایی آنلاین یا آفلاین می تواند کاری غیرممکن به نظر برسد. چگونه می توانید اگر بیشتر وقت خود را به کارهای "کلاسیک" اختصاص دهید که شما را مجبور می کند تقریباً یک عمر با سرعت و هدر دادن انرژی گرانبها هدر دهید؟ اگرچه پایداری کار تمام وقت ممکن است به بیشتر افراد امکان خواب راحت شبانه را بدهد ، اما به بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی شما کمک نمی کند پتانسیل خود را برای جستجوی استراتژی های جدید درآمد کسب کنید.

حقیقت این است که کسب درآمد اینترنتی می تواند با مشکلات قابل پیشگیری همراه باشد. بازی این است که سعی کنید با در نظر گرفتن برخی اصول اساسی راهنما ، همه ابهامات را پاک کنید.

اگر در ایجاد درآمد تمام وقت آنلاین که می تواند سبک زندگی شما را بهبود بخشد جدی هستید ، باید به جای درآمد فعال ، روی درآمد غیرفعال تمرکز کنید . البته درآمد فعال به شما کمک می کند تا زنده بمانید. این ذهنیتی است که از کودکی به ما آموزش داده می شود. اما این ایده های درآمد منفعل هستند که به پیشرفت شما کمک می کنند.

با توجه به اینکه مدت زمان محدودی دارید ، درآمد منفعل باید بخش مهمی از شغل شما باشد. اگر در ایجاد درآمد بصورت آنلاین جدی هستید ، درآمد غیرفعال باید یکی از اهداف و اهداف شما باشد. زیرا؟ آیا ترجیح نمی دهید به جای اینکه برای تولید این درآمد به زمان خود اعتماد کنید ، یک بار کار را انجام دهید و چندین بار حقوق دریافت کنید؟ اکنون انرژی خود را سرمایه گذاری کنید تا فردا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید. این به معنای فداکاری در ابتدا بدون درآمد فوری و ایجاد شرایطی برای ایجاد درآمد ثابت در طول زمان است که با تجارت شما رشد می کند.

هر کسی که علاقه مند به کسب درآمد آنلاین است ، باید درآمد منفعلانه را دنبال کند ، در حالی که روی درآمد فعال نیز کار می کند. تعداد زیادی روش برای ایجاد منفعل درآمد در اینترنت وجود دارد که بسیاری از آنها با ایجاد یک وبلاگ شروع می شود که باعث ایجاد ترافیک زیادی می شود. فهمیدم که آسان تر از گفتن است ، اما ارزشش را دارد.

این بدان معنا نیست که برای کسب درآمد اینترنتی باید یک وبلاگ راه اندازی کنید. ممکن است مسیری را انتخاب کنید که این فرصت را فراهم نکند ، اما اگر به دنبال مشاغلی هستید که بتواند در اینترنت طولانی مدت باشد ، این گزینه باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد

من به پچ پچ توجه می کنم و بیایید ببینیم 7 روش برای به دست بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی آوردن آنلاین امروز با استفاده از خدماتی که در سراسر جهان نیز اندکی شناخته شده اند چیست.

خلاصه

1. اهرم اقتصاد برنامه

2. از وب سایت های موجود استفاده کنید

3. محصولات خود را بفروشید

4. به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید

5- وبلاگ را شروع کنید

6. بازاریابی از طریق ایمیل

7. دوره های آموزشی وبینار

نتیجه

1. اهرم اقتصاد برنامه

اگر می خواهید برخی از نیازهای فوری مالی را برآورده کنید ، استفاده از این برنامه ها احتمالاً گزینه مناسب شماست.

با برنامه آنلاین درآمد کسب کنید

Uber : اگر در مکانی هستید که این سرویس در آن حضور دارد و خود مجهز به آن هستید ، می توانید از Uber برای پرداخت هزینه توسط کاربرانی که در منطقه شما هستند استفاده کنید و نیاز به سوار شدن دارید. ساعت ها انعطاف پذیر هستند و شما می توانید مطابق میل خود کار کنید ، آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید ، حتی اگر در حال حاضر یک کار تمام وقت داشته باشید.

 

Swagbucks  :   با Swagbucks ، روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد. می توانید به صورت آنلاین خرید کنید ، فیلم تماشا کنید ، به نظرسنجی پاسخ دهید و در وب مرور کنید. برنامه کارت های هدیه و کارت های هدیه را به عنوان پاداش تلاش های شما به شما ارائه می دهد.

2. از وب سایت های موجود استفاده کنید

همچنین می توانید برای کسب درآمد از وب سایت های موجود استفاده کنید. اینها هم شامل درآمد فعال و هم روش درآمد منفعل است. به عنوان مثال ، شما می توانید برخی از موارد استفاده شده را بفروشید یا در ایجاد برخی از طرح های دیجیتالی که قابل فروش هستند سرمایه گذاری کنید. باز هم ، بخش قابل توجهی از وقت خود را به درآمد منفعل اختصاص دهید تا بتوانید به آرامی و بدون تلاش اضافی ، درآمد خود را به دست بیاورید.

با تی شرت به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

Craigslist : شما می توانید به راحتی وسایل مورد استفاده خود بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی را بفروشید ، اتاقی در خانه خود اجاره کنید و خدمات خود را در سراسر جهان ارائه دهید.

 

Upwork : این سایت یک بازار عالی برای فروش هر نوع خدمات حرفه ای ارائه می دهد. برای استفاده کامل از پتانسیل Upwork به حساب بازرگان ، وب سایت شخصی یا سایر موارد نیازی نیست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بتوانید خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهید. من باید به شما اطلاع دهم که شما هنوز مجبورید با بسیاری از متخصصان دیگر که دائماً هدفشان شغل آزاد است ، رقابت کنید. (دانش انگلیسی ضروری است)

کافه پرس : این وب سایت به شما امکان می دهد طرح های دیجیتالی ایجاد کنید که در پلت فرم قابل فروش باشد. شما برای هر چیزی که می فروشد کمیسیون خواهید گرفت و هرگز مجبور نیستید با تدارکات مانند چاپ ، انبار و خدمات به مشتری برخورد کنید. اگر مهارت طراحی گرافیک خوبی دارید ، این سایت می تواند به یک منبع درآمد بسیار جالب تبدیل شود.

 

Fiverr : مقر اسرائیلی در سال 2010 توسط شال وینینگر و میشا کافام آغاز شد. شما می توانید IT و خدمات دیجیتال را با هزینه ای کمتر از 5 دلار ارائه دهید اما همچنین می توانید بابت ارتقا و افزودنی ها درآمد بیشتری کسب کنید.

 

Flippa  : اگر تمایل به خرید و فروش دارید ، می توانید از Flippa و همتای رده بالاتر آن ،  Deal Flow Brokerage برای خرید و فروش وب سایت های سودآوری استفاده کنید. شما باید بدانید که در اینجا چه کاری انجام می دهید ، اما به راحتی می توانید با خرید و فروش سایت های با کیفیت در سیستم عامل درآمد قابل توجهی کسب کنید.

Etsy : اگرچه اخیراً محبوبیت Etsy کاهش یافته است ، اما هنوز هم یک منبع عالی برای فروش اقلام دستباف بصورت آنلاین است. هیچ سایت تجارت الکترونیکی پیچیده یا حساب تجاری لازم نیست. این شرکت برای هر فروش کمیسیون در نظر گرفته و هزینه لیست کوچک را برای هر کالا هزینه می کند. بسیاری هنوز از Etsy به عنوان منبع اصلی درآمد خود استفاده می کنند. بهترین قسمت این است که می توانید محصولات دیجیتالی را نیز بفروشید.

Shutterstock  و  iStockPhoto : آیا علاقه زیادی به عکاسی دارید؟ چرا عکسهای خود را در برخی از سایتهای اصلی که با این موضوع سروکار دارند فروخته نمی شود. برای استفاده از نرم افزارهای گرافیکی به دانش خاصی نیاز خواهید داشت ، اما اگر ماهر باشید ، می تواند به یک منبع عالی درآمد منفعل تبدیل شود.

Threadless  : مشابه CafePress ، Threadless مستقر در شیکاگو همچنین به شما امکان می دهد طرح های دیجیتال را به صورت تی شرت و موارد دیگر مانند قاب تلفن ، لیوان ، حوله های ساحل و غیره بفروشید.

Zazzle : یکی دیگر از منابع عالی برای فروش آنلاین استفاده از Zazzle است. این سایت تا حدودی شبیه Etsy است و تقریباً هر کسی می تواند با فروش انواع زیادی از اقلام ، به صورت آنلاین درآمد کسب کند. از هنر ، گرفته تا وسایل دست ساز و محصولات سفارشی ، تقریباً می توانید هر چیزی را بفروشید.

Spreadshirt : یک سایت بسیار پرکاربرد در ایتالیا Spreadshirt است ، به لطف این سایت مشابه CafèPress ، می توانید لباس و لوازم جانبی سفارشی ایجاد کنید تا در فروشگاه اصلی سایت مجدداً بفروشید یا اینکه یک فروشگاه خصوصی را که Spreadshirt در آن خواهید داشت به صورت رایگان ارائه دهید ، فقط محصولات خود را ارائه دهید

3. محصولات خود را بفروشید

با تجارت الکترونیکی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

اگر آماده ورود به بازی تجارت الکترونیک هستید ، می توانید یک فروشگاه آنلاین افتتاح کنید. بدیهی است ، اگر تصمیم دارید همه کارها را خودتان انجام دهید ، دیگر لازم نیست نگران باشید که وسایل خود را برای فروش در سایت قرار دهید ، بلکه باید در مورد هر نیاز تجاری 360 درجه فکر کنید. برای شروع ، به یک وب سایت حرفه ای و هاستینگ نیاز دارید. بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی برای دریافت پرداختها باید یک حساب تجاری مانند موارد ارائه شده توسط  Stripe  یا  PayPal فعال کنید. بنابراین شما نیاز به طراحی سایت ، ایجاد کانال فروش و بازاریابی ایمیل دارید. بدیهی است که یک متخصص حسابدار خوب در مقررات تجارت الکترونیکی ضروری خواهد بود.

شما به نرم افزار مدیریت ، نرم افزار تحقق سفارش ، نگرانی در مورد سهام ، خدمات به مشتری و مدیریت بازپرداخت نیاز خواهید داشت. اما این تمام نیست. به ترافیک نیز احتیاج خواهید داشت. شما باید سایت را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید ، تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید و سایر کمپین های رسانه های اجتماعی را مدیریت کنید. کار سختی است ، مخصوصاً به تنهایی.

 

با این حال باید در نظر داشته باشید که این یک تجارت جدی است که تمام وقت یا تقریباً مشغول کار شما خواهد بود. بنابراین من شما را آماده و مصمم به حداکثر می رسانم یا به شما توصیه می کنم آن را تنها بگذارید.

بیایید برخی منابع را ببینیم:

 

Shopify  : آیا می خواهید فروشگاه خود را بسازید؟ می توانید فروشگاه Shopify ایجاد کنید. همچنین می توانید  WooCommerce را به عنوان یک افزونهنصب کردهو فروشگاه تجارت الکترونیک خود را از وبلاگ خود مدیریت کنید. به یک گواهینامه SSL و روشی برای پردازش پرداخت نیاز خواهید داشت ، اما قطعاً یکی از سریعترین راهها برای گرفتن سریع و سریع یک فروشگاه اینترنتی است.

انجام شده توسط آمازون (FBA):  شما می توانید فروش خود را در بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان آغاز کنید و وقت خود را برای ساخت زیرساخت های خود و نگرانی از ترافیک تلف نکنید. شما باید وسایل خود را مستقیماً به انبارهای آمازون بفرستید و لیست های چشم نوازی ایجاد کنید ، بعلاوه هزینه های بالایی نیز برای پرداخت وجود خواهد داشت ، اما بیشتر مراحل دیگر به صورت خودکار انجام می شود و کار شما واقعاً به بسیاری از کارها می رسد.

حمل و نقل قطره: شما می توانید محصولات را با استفاده از بسیاری از تأمین کنندگان حمل و نقل قطره در ایتالیا و خارج از کشور بفروشید. با Dropshipping دیگر نگران مدیریت فیزیکی محصولات و انبار نخواهید بود. تنها کار شما تبلیغ مواردی است که در کاتالوگ و مدیریت مشتری در اختیار شما قرار می گیرد. تولیدکنندگانی مانند Bazarissimo و بسیاری دیگر از آنها مراقبت از مدیریت انبار و حمل کالای مورد نظر خود را برای شما انجام می دهند. در عوض ، کمیسیون تعیین شده با درصدی را که تصمیم می گیرید به عنوان افزایش در هر مقاله درج کنید ، دریافت خواهید کرد.

 

مشاوره یا مربیگری با قیمت بالا : شما می توانید محصولات مشاوره یا مربیگری خود را با قیمت بالا از وب سایت خود بفروشید. با این حال ، شما به یک وب سایت ، یک حساب تجاری و یک روش برای یافتن خودکار مشتری نیاز خواهید داشت. شما می توانید با استفاده از صفحات فرود واضح و جامع در پیشنهادی که ارائه می دهید ، به راحتی مبلغ قابل توجهی از هر مشتری جداگانه کسب کنید.

 

4. به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید

 

با شرکت های وابسته به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک شرکت وابسته ، تعداد زیادی منبع وجود دارد. شما نمیتوانید محصولات از پیدا  clickbank به ، Awin ، Tradedoubler و بسیاری دیگر. علاوه بر این ، بسیاری از شرکت های بزرگ برنامه های وابسته خود را دارند. تحقیق خود را انجام دهید و کمپین مناسبی را با یک محصول یا خدمات مرتبط با مخاطبان خود پیدا کنید که می توانید به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید.

در برخی موارد ، برای تأیید نیاز به یک وب سایت فعال با بازدید زیاد است.

شرکت وابسته باید محصولات شرکتهایی را تبلیغ کند که بنرها و پیوندهایی را برای قرار دادن در سایتهایشان یا شبکه های اجتماعی به طرف ذینفع ارائه دهند. برای هر فروش موفق ، شرکت وابسته کارمزد متغیری دریافت می کند. فروش به عنوان یک شرکت وابسته آسان نیست ، اما اگر راهی برای داشتن بسیاری از کاربران هدف قرار دهید ، می توانید مبالغ بسیار جالبی را بدست آورید.

5- وبلاگ را شروع کنید

اگر مصمم هستید که راهی درست برای کسب درآمد آنلاین پیدا کنید ، بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی توصیه می کنم یک وبلاگ ایجاد کنید  . وبلاگ نویسی یکی از آسانترین و پایدارترین منابع درآمد است. تا زمانی که وبلاگ شما به روش صحیح ، در جایگاه مناسب و با محتوای مناسب مخاطبان مناسب تنظیم شده باشد و پیشنهادات مکمل محتوای شما باشد ، شما می توانید با استفاده از درآمد منفعل ، هزینه های بالایی را دریافت کنید.

در حالی که ممکن است برخی تصور کنند که شروع به ایجاد یک وبلاگ یک تلاش دلهره آور است ، وقتی مراحل دقیق موردنیاز برای انجام آن را می فهمید ، خیلی راحت تر می شوید. اولین قدم انتخاب یک طاقچه سودآور و یک نام دامنه مناسب است. از این بنیاد ، شما باید شروع به ساختن پیشنهاد خود کنید. با استفاده از تکنیک های مناسب می توانید به راحتی هر چیزی را که می خواهید بفروشید.

6. بازاریابی از طریق ایمیل

اگر به بازاریابی آنلاین علاقه دارید ، یک نرم افزار مدیریت ایمیل بخرید و یک روش ضبط خودکار ایمیل ایجاد کنید که می توانید از آن برای ایجاد وفاداری استفاده کرده و متعاقباً محصولات یا خدمات خود را به مشترکان بفروشید. لیست خود را بسازید اغلب گفته می شود که می توانید ماهیانه حدود 1 یورو برای هر مشترک درآمد کسب کنید. اگر لیستی از 10 هزار مشترک داشته باشید ، به این معنی است که می توانید ماهیانه حدود 10000 یورو درآمد کسب کنید. شما باید ارزش افزوده ارائه دهید و نه اسپم ، اما این یک هدف قابل دستیابی در یک دوره کوتاه است.

روش های زیادی برای جذب افراد در لیست شما وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید کتابهای الکترونیکی ، چک لیست و برگه های تقلب ایجاد کنید. اما همچنین می توانید به روزرسانی محتوا ، مانند نسخه های PDF مقاله با منابع اضافی ، ایجاد یک سری فیلم های اطلاعاتی تقسیم شده به چهار قسمت و موارد دیگر را انجام دهید. به مخاطبان خود و آنچه می توانید به آنها ارائه دهید تا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهند ، فکر کنید ، سپس با احترام با آنها رفتار کنید و در نهایت از مزایای این کار بهره مند خواهید شد.

7. دوره های آموزشی وبینار

با وبینار به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

وبینارها احتمالاً یکی از قدرتمندترین راه های کسب درآمد آنلاین به صورت آنلاین هستند. این سیستم برای همه مناسب نیست. شما قطعاً باید در کاری متخصص باشید و گروه زیادی از کاربران را به پیشنهاد شما علاقه مند کنید. البته ، این بدان معنی است که شما نیاز به حضور آنلاین و معتبر دارید ، حتی اگر برخی بدون داشتن وب سایت موفق به انجام وبینار شوند. به عنوان مثال ، ممکن است افراد قابل توجهی در شبکه های اجتماعی داشته باشید که بتوانید هر هفته به مشترکان خود آموزش دهید. در برخی از مواقع هنوز به کالایی برای پیشنهاد و فروش نیاز خواهید داشت ، اما برای این زمان وجود دارد ، در ابتدا بهتر است که فقط بر ایجاد مخاطب خود تمرکز کنید.

بهترین پلت فرم وبینار که می توانم توصیه کنم GoToWebinar نام  دارد  .

صرف نظر از روشی که برای کسب درآمد اینترنتی انتخاب می کنید ،بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی  می فهمید که با اینترنت این امکان را دارید که با صرف وقت کم مقداری پول بدست آورید ، اما برای کسب مبالغ قابل توجه به کار و عرق زیادی احتیاج خواهید داشت. با این حال ، در یک سال ، اگر خوب کار کرده باشید ، از راهی که امروز طی کرده اید خوشحال خواهید شد. به یاد داشته باشید ، زمان بسیار ارزشمندتر از پول است. بر ایجاد جریانهای منفعل درآمد متمرکز شوید که به شما امکان می دهد وقت خود را آزاد کنید تا بتوانید پول را ترک کنید و به چیزهای مهم بپردازید.

https://risorse-dal-web.it/7-modi-realistici-per-fare-soldi-online/

 

نادر بازدید : 41 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

پوشش برای آندریاس وسالیوس بروکسلنسیس

ویرایش شده توسط:

 

JOHN B.deC.M. SAUNDERS و CHARLES DONALD O'MALLEY

 

این کتاب را مرور کنید

براساس فهرست مطالب

توضیحات کتاب

آندریاس وسالیوس بروکسلنسیس: نامه خونریزی 1539 بینشی از دانش آناتومی در آن دوره ارائه می دهد. در این کتاب ، نمای کلی از توسعه ... توضیحات کامل را مطالعه می کنید

این کتاب را به اشتراک بگذارید

جستجو در این کتاب

 

مرور محتوا

فهرست مطالب

اقدامات مربوط به فصلهای منتخب

همه را انتخاب کنید / همه را حذف کنید

 

PDF ها را بارگیری کنید

نقل قول های صادراتی

همه Front Front Matter را انتخاب کنید

دسترسی کامل به متن

ماده جلوییتصدیق

ANDREAS VESALIUS BRUXELLENSIS را انتخاب کنید: نامه خونریزی 1539

فصل کتابهیچ دسترسی

ANDREAS VESALIUS BRUXELLENSIS : نامه خونریزی 1539

جان B.deC.M. ساندرز و چارلز دونالد اومالی

 

صفحات 5 - 90

 

خرید

INDEX را انتخاب کنید

فصل کتابهیچ دسترسی

فهرست مطالب

صفحات 91 - 94

 

خرید

درباره کتاب

 

شرح

آندریاس وسالیوس بروکسلنسیس: نامه خونریزی 1539 بینشی از دانش آناتومی در آن دوره ارائه می دهد. این کتاب ، مروری بر پیشرفت کار روش جابجایی ارائه می دهد. این متن در مورد کشف دریچه های وریدی در بدن انسان بحث می کند. وسالیوس در این متن مبنای آناتومیکی را برای استفاده از فلبوتومی عنوان می کند. این کتاب به طور آزاد حاشیه نویسی برای راهنمایی خوانندگان است. مورخان پزشکی این کتاب را بسیار مفید می دانند.

 

جزئیات

شابک

978-1-4831-6708-4

 

زبان

انگلیسی

 

منتشر شده

1947

 

کپی رایت

کپی رایت © 1947 Elsevier Ltd. کلیه حقوق محفوظ است.

 

چاپ

Butterworth-Heinemann

 

تعداد صفحات

94

 

DOI

https://doi.org/10.1016/C2013-0-06615-7

 

شما در حال حاضر به این کتاب دسترسی ندارید ، اما می توانید فصلهای جداگانه را مستقیماً از فهرست مطالب خریداری کنید یا نسخه کامل آن را خریداری کنید.

 

کتاب بخرید

 

ویراستاران

JOHN B.deC.M. غاصبان

CHARLES DONALD O'MALLEY

انتشارات مرتبط

چرا مرتبط است؟

ش

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 1,526
  • بازدید کلی : 7,844